با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های استان سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام می‌شود.

سیستان و بلوچستان باز هم تعطیل شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های قضایی، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه سیزدهم تیرماه جاری تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا که دقایقی قبل به ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان اعلام شد؛ با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های استان روز یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود.

فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.
همچنین آن دسته از سازمان‌ها که بنا به ضرورت است برخی امور اداری خود را انجام دهند، می‌توانند بدون حضور ارباب رجوع و با رعایت دستورالعمل حضور پرسنل در شرایط بیماری کرونا، نسبت به انجام وظایف اداری خود اقدام نمایند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید