در ویدیو زیر شاهد تصاویری از درگیری فیزیکی ماموران رفع سد معبر شهرداری قم با دو جوان میوه فروش خواهید بود.

کتک کاری نیروهای شهرداری قم با دو جوان میوه‌فروش! + فیلم

به گزارش سلام نو، درگیری ماموران رفع سد معبر شهرداری قم با کسانی که سد معبر کرده بودند،  درگیری ماموران زمانی آغاز شد که یکی از این افراد، به ماموران شهرداری فحاشی کرد. در این درگیری ماموران یک مامور رفع سد معبر عصبانی شده و به وی ضربه‌ می‌زند و همین سبب شروع درگیری می‌شود. فیلم درگیری ماموران در فضای مجازی جنجال ساز شده است.درپی درگیری ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۶ قم با شهروندانی که سد معبر کرده بودند، هر سه مامور اخراج شدند.

 اخراج ۳ مامور سد معبر شهرداری قم

مدیر منطقه ۶ شهرداری، با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان ماموران شهرداری حق درگیری با شهروندان را ندارند گفت: در پی این اقدام زشت و ناپسند، هر سه مامور که تحت قرارداد شرکت طرف حساب با شهرداری بودند اخراج شدند.

سیدرضا حسینی افزود: درگیری‌های این چنینی جلوه خوبی برای شهر مقدس قم ندارد و باید همه ماموران در برخورد با تخلفات شهری و سد معبر بر اساس قانون و رعایت اخلاق برخورد کنند.

وی در پی این اتفاق، از شهروندان قمی و تمام کسانی که از رفتار ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۶ گلایه داشته، عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که در زمینه آموزش ماموران سد معبر صورت می‌گیرد دیگر شاهد چنین اتفاقات ناپسندی نباشیم.

فیلم درگیری میان ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۶ قم با ۲ شهروند قمی امروز به طور گسترده در فضای مجازی دست به دست شده و بازخوردهای فراوانی داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید