نوجوان ۱۵ ساله وسط خیابان ملایر به طرز هولناکی جان باخت.

حادثه هولناک در ملایر / نوجوان ۱۵ ساله وسط خیابان جان باخت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی اظهارکرد: ساعت ۲۲:۳۰  نهم تیر ماه در پی اطلاع از وقوع یک فقره تصادف فوتی در این محور مواصلاتی، گشت کلانتری ۱۱ به همراه مأموران پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 سلگی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که از ملایر به سوی شهر سامن در حرکت بود بنا به دلائل نامعلومی در حین حرکت به شدت به گاردریل وسط جاده برخورد می‌کند .

مرگ تلخ نوجوان ۱۵ ساله موتورسوار / در ملایر رخ داد

وی در ادامه تصریح کرد: در همین ارتباط پس از این واژگونی و فوت سرنشین موتور ، جسد این نوجوان متوفی پس از سیر مراحل قانونی توسط عوامل امدادی به سردخانه منتقل می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در پی این سانحه ناگوار ، سرنشین دوم این وسیله نقلیه نیز که ۱۸ سال سن داشته مصدوم و به بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار می‌گیرد .

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کلاه ایمنی، خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی، صدمه‌های  فوتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. براساس اعلام پزشکی قانونی نیز حدود ۷۰ درصد قربانیان سوانح رانندگی به دلیل ضربه به سر فوت می‌کنند که موتور سیکلت سواران بیشترین آمار را از این حیث دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید