۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 55267148

حسین بادامکی، مدیر تیم پدیده از تداوم حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم در فصل آینده خبر داد.

مهدی رحمتی در پدیده می‌ماند

به گزارش سلام نو، حسین بادامکی، مدیر تیم فوتبال پدیده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد این تیم در بازی‌های اخیر گفت: تلاش بازیکنان و کادر فنی باعث شده تا چنین نتایجی کسب شود و خدا را شکر در روند خوبی قرار داریم. برابر استقلال هم بد شانسی آوردیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم زیرا که بازیکنان ما حتی لایق برتری بودند.

وی ادامه داد: برابر سایپا و تراکتور نیز، با غیرت بازی کردیم و به امید خدا با همین روند پیش خواهیم رفت. بازیکنان و کادر فنی حواشی و مشکلات قبلی را فراموش کرده‌اند و فقط تمرکز را روی کار خود گذاشته‌اند. نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم اما می‌دانیم که باید یک سری اتفاقات بیفتد و ما هم همه بازی‌هایمان را ببریم. به هر حال امید داریم، تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا اگر شد به این مهم دست پیدا کنیم. ما از ۳۱ خرداد تا ۹ تیر، ۳ بازی انجام دادیم که این کار ما را سخت کرد زیرا هم فرصت کمی برای ریکاوری و بدنسازی بازیکنان و هم فرصت کم برای مرور کارهای تاکتیکی بود که خدا را شکر به خوبی از این دوره گذشتیم و آماده بازی‌های بعدی هستیم‌.

بادامکی در خصوص مهدی رحمتی نیز گفت: او با ما قرارداد دارد و به امید خدا فصل بعد را هم با او خواهیم بود. با توجه به مشکلات مدیریتی، نبود امکانات و موارد دیگر در نیمی از فصل، پدیده نتایج خوبی با رحمتی گرفته ‌و به نظر من این مربی در فصل اول مربیگری‌اش نتایج درخشانی داشته است. نباید این نکته را فراموش کنیم که تیم ما در نیم‌فصل انگار به یک تیم دیگر تبدیل شد و طبیعتا تغییر تفکر مدیریتی هم به عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی هم کمک کرد. ما باید در فصل نقل و انتقالات قوی ظاهر شویم تا برای فصل بعد، به دنبال کسب سهمیه و قهرمانی باشیم. اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند و به زودی مذاکره را با کسانی که قراردادشان به پایان می‌رسد، آغاز خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید