در حالی که فدراسیون والیبال هنوز اسامی نهایی تیم ملی برای حضور در المپیک را اعلام نکرده است اما در فهرست نهایی برای ثبت نام کاروان ایران در المپیک توکیو اسامی ۱۲ نفر به عنوان ترکیب این تیم اعلام شده است.

رونمایی از ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های المپیک توکیو از امروز شنبه با حضور ۱۹ بازیکن آغاز می شود این در حالی است که ترکیب ۱۲ نفره این تیم برای اعزام به توکیو به این شرح معرفی شده است:

۱- میلاد عبادی پور
۲- سعید معروف
۳- محمد موسوری
۴- علی اصغر مجرد
۵- جواد کریمی
۶- امیر غفور
۷- میثم صالحی
۸- صابر کاظمی
۹- امیرحسین اسفندیار
۱۰- مهدی مرندی
۱۱- آرمان صالحی
۱۲- مسعود غلامی

در حالی که فدراسیون والیبال هنوز اسامی نهایی تیم ملی برای حضور در المپیک را اعلام نکرده است اما در فهرست نهایی برای ثبت نام کاروان ایران در المپیک توکیو اسامی این ۱۲ نفر به عنوان ترکیب تیم ملی والیبال اعلام شده است.

این در حالی است که با توجه به شروع اردوی تیم ملی والیبال از امروز شنبه و دعوت از بازیکنان جدید، احتمال می رود با صلاحدید ولادیمیر آلکنو تغییرات اندکی در این فهرست صورت بگیرد.

تیم ملی والیبال دی ماه سال گذشته از حضور در مسابقات انتخابی قاره ای (مرحله دوم گزینشی المپیک - چین) برای حضور در المپیک توکیو صاحب سهمیه شد. این دومین حضور والیبال ایران در المپیک به حساب می آید.

تیم ملی والیبال نخستین بار در المپیک ریو شرکت کرد و موفق به کسب جایگاه مشترک پنجم شد.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا ۱۷ مردادماه به میزبانی توکیو برگزار می شود. طبق برنامه تیم ملی والیبال ۲۶ تیرماه در قالب گروه اول تیم‌های اعزامی و همراه با رشته های تیراندازی، تنیس روی میز، تیروکمان و شمشیربازی عازم توکیو می شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید