آکادمی اسکار در قوانین اعلامی روز چهارشنبه، از بازگشت تعداد نامزدهای بهترین فیلم سال به عدد ثابت ۱۰ خبر داد.

اعلام قوانین جدید مراسم اسکار

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛  قوانین و مقررات اسکار دوره نود و چهارم توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار تصویب و روز چهارشنبه ۳۰ ژوئن اعلام شد.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، بیشتر تغییرات مربوط به پاندمی کرونا مانند اجازه حضور فیلم‌های نمایش داده شده در VOD ها و سرویس‌های استریم برای شرکت در اسکار که سال گذشته ایجاد شده بود، بدون تغییر باقی ماند.

بر اساس اعلام آکادمی، فیلم‌های منتشر شده بین روزهای یک مارس تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ اجازه دارد در رویداد اسکار نود و چهارم حضور داشته باشد. آکادمی ضمناً تاکید کرد که تاریخ فیلم‌های واجد شرایط دوره نود و پنجم را بعداً بررسی می‌کند.

فیلم‌هایی که باید در سینماها اکران شود، می‌بایست در یکی از سینماهای شش کلانشهر لس‌آنجلس، نیویورک، شیکاگو، میامی، نواحی خلیج سانفرانسیکو و آتلانتا به نمایش در بیاید.

آکادمی اسکار در قوانین روز چهارشنبه خود همینطور اعلام کرد برخلاف قانون سال گذشته، تعداد نامزدهای بهترین فیلم سال به عدد ۱۰ بر می‌گردد، سال گذشته اعلام شده بود نامزدهای این شاخه می‌توانند بین ۵ تا ۱۰ فیلم متغیر باشد.

آکادمی اسکار همچنین با این موضوع که فهرست کوتاه نامزدهای بخش‌های مستند کوتاه، انیمیشن کوتاه و فیلم کوتاه به مانند فهرست فیلم‌های بین‌الملل از ۱۰ نامزد به ۱۵ تا افزایش یابند، موافقت کرد.

طبق اعلام آکادمی فهرست نامزدهای کوتاه بخش بین‌الملل اسکار روز دوشنبه یک نوامبر امسال اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید