سپاه ولیعصر خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش‌های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می‌شود و بیان مواضع توسط افراد، شخصی بوده و هیچ ارتباطی با نهاد مقدس سپاه ندارد.

اظلاعیه سپاه در واکنش به برخی ادعاها درباره انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

"انتخابات ۲۸ خرداد حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی امت قهرمان ایران اسلامی رقم زد و بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی شکست خورده و مفتضحانه عقب نشینی کرده و درصدد تلاش‌های مذبوحانه دیگری هستند.

آنچه در این حماسه مهم است پیروزی ملت و شکست دشمنان اسلام، ایران و انقلاب اسلامی است. لازمه بهره برداری از این عنایت الهی که با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) نیاز و ضروری است، وحدت و یکپارچگی همه آحاد مردم، نهادها، سازمان ها و ارگان‌ها برای ساختن ایرانی آباد و امید آفرین است.

سپاه پاسداران در استان خوزستان مانند همیشه در کنار مردم برای برقراری امنیت و حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف با کمک بسیج مردمی تا پای جان آماده جانفشانی برای این شجره طیبه است، یادآوری می‌شود موضعگیری و اظهارنظرها برای اقدامات و تلاش‌های سپاه همواره از طریق مبادی رسمی نهاد روابط عمومی اعلام می‌شود و بیان مواضع و اظهارنظر توسط افراد در هر سمتی صرفا نظرات شخصی بوده و هیچ ارتباطی با نهاد مقدس سپاه ندارد."

۲۷۲۷

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید