همانطور که ذکر گردید نیوجرسی یک سازه بتنی برای استفاده در اتوبان ها و بزرگراه ها است. در واقع برای جداسازی مسیر های رفت و برگشت در اتوبان ها از سازه های بتنی به نام نیوجرسی استفاده می شود. مدرن سازان یکی از شرکت هایی است که به تولید قالب نیوجرسی می پردازد و در این زمینه رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. به همین خاطر می توان گفت این محصولِ مدرن سازان مشتریان زیادی دارد.

استفاده از لوله و داربست

مدرن سازان از شرکت های بسیار معتبر در طراحی و تولید سازه های صنعتی می باشد. یکی از محصولاتی که توسط این شرکت طراحی و تولید می گردد، لوله و داربست است که به وسیله بهترین مواد تولید می شوند و به فروش می رسند. مدرن سازان عرضه کننده بهترین داربست ها برای مهندسان ساختمان می باشد. استفاده از داربست ها برای ساختمان سازان کاربرد بسیاری دارد. زیرا دسترسی به بخش های مختلف ساختمان برای کارگران و مهندسان بسیار مهم است. در واقع قیمت لوله داربست بر روی هم سوار می شوند و به یکدیگر متصل می گردند تا اسکلتی مستحکم برای کارگران فراهم شود. ایمنی و جنس این لوله ها با جان کارگران و مهندسان ارتباط مستقیم دارد. پس باید بهترین نوع داربست ها تهیه گردد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین قیمت لوله و داربست هستید، حتما با ما همراه شوید.  

مدرن سازان از سال ۱۳۸۵ تمام سعی خود را در تولید سازه های صنعتی و ساختمانی به کار برده تا بهترین ها را به بازار عرضه کند. به همین خاطر عموم مشتریان از خرید خود راضی هستند و مدرن سازان را به عنوان بهترین شرکت تولید کننده لوله و داربست می دانند. ضمن اینکه قیمت لوله و داربست از سوی مدرن سازان با مناسب ترین قیمت عرضه می شود و در سایت این مجموعه موجود می باشد. برای مشاهده قیمت ها وارد سایت مدرن سازان به آدرس: / https://modernsazan.com شوید تا اطلاعات تکمیلی در این زمینه را به دست آورید.

استفاده از لوله و داربست

لوله های داربست

قالب نیوجرسی چیست؟

یکی دیگر از محصولاتی که مدرن سازان برای مشتریان خود به بازار عرضه می کند، قالب نیوجرسی است. شاید اسم این سازه به گوش شما نخورده باشد اما افرادی که در اتوبان ها، آزاد راه ها، راه و شهرسازی و یا راهداری ها کار می کنند به خوبی با این قالب و این سازه آشنایی دارند. قالب نیوجرسی برای تولید سازه های بتنی استفاده می شود. شرکت ها و کارگاه هایی که بتن ریزی انجام می دهند و سازه های بتنی تولید می کنند، با قالب نیوجرسی کاملا آشنایی دارند. حال برای آشنایی بیشتر توضیحات تکمیلی تر خدمتتان ارائه می شود.

چرا باید از قالب نیوجرسی استفاده کرد؟

همانطور که ذکر گردید نیوجرسی یک سازه بتنی برای استفاده در اتوبان ها و بزرگراه ها است. در واقع برای جداسازی مسیر های رفت و برگشت در اتوبان ها از سازه های بتنی به نام نیوجرسی استفاده می شود. مدرن سازان یکی از شرکت هایی است که به تولید قالب نیوجرسی می پردازد و در این زمینه رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. به همین خاطر می توان گفت این محصولِ مدرن سازان مشتریان زیادی دارد.

دلیل تولید قالب نیوجرسی توسط مدرن سازان و استفاده از این قالب، به صرفه و پر کاربرد بودن آن می باشد، هزینه های گزافی که کارخانجات تولید نیوجرسی صرف می کنند موجب می شود استفاده از قالب به صرفه تر باشد. به عبارتی اگر بخواهیم مقایسه قیمتی بین تولید نیوجرسی در کارخانه و تولید نیوجرسی توسط قالب نیوجرسی را انجام دهیم؛ خواهیم دانست هزینه تمام شده برای تولید این سازه بتنی از طریق قالب نیوجرسی بسیار کمتر می شود. به همین خاطر بسیاری از افراد که نیاز به تولید این نوع سازه دارند، اقدام به خرید قالب نیوجرسی می نمایند. پیشنهاد ما به این عزیزان خرید قالب نیوجرسی از مدرن سازان است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. اینکه مدرن سازان پیشنهادی عالی برای خرید قالب نیوجرسی است، کیفیت محصولات این شرکت می باشد.

استفاده از لوله و داربست

قالب نیوجرسی

دستگاه خم و برش میلگرد:

دستگاه خم و برش میلگرد یا قیچی خم و برش میلگرد محصولی پرکاربرد است که توسط مدرن سازان تولید می گردد. مدرن سازان به عرضه این محصول می پردازند تا ساختمان سازان از بابت بریدن میلگرد ها احساس نگرانی نداشته باشند. این دستگاه بسیار پرکاربرد است زیرا میلگرد از مصالح پر مصرف در ساختمان سازی محسوب می شود. البته میلگرد ها برای ساختن سازه های بتنی مانند استخر های بتنی نیز کاربرد دارند که این امر استفاده بیشتر از دستگاه خم و برش میلگرد را موجب میشود.

اگر از کنار یک ساختمان درحال ساخت عبور کرده باشید به میله های نازکی بر می خورید که از جنس فولاد بوده و بسیار سخت می باشند. این میله ها برای افزایش مقاومت بتن بسیار مهم هستند و در ساختمان سازی و سایر ساخت و سازها استفاده می شوند. اندازه میلگرد ها متفاوت است و هر چقدر سایز آن ها بیشتر باشد ضخیم تر بوده و مقاومت بیشتری در برابر بریدگی و خم شدگی دارند. به همین خاطر به راحتی نمی توان میلگرد ها را خم کرد یا برید. دستگاه خم و برش میلگرد مدرن سازان به همین منظور تولید و عرضه می شود تا مهندسان میلگرد های مورد استفاده خود در ساختمان را به هر اندازه که می خواهند برش بزنند و یا خم کنند.

انواع دستگاه خم و برش میلگرد:

مدرن سازان دو نوع دستگاه خم و برش میلگرد به صورت دستی و خودکار عرضه می کند. البته دستگاه خم میلگرد به صورت دستی فقط به خم کردن میلگرد ها کمک می کند. ولی دستگاه خم و برش میلگرد به صورت خودکار اقدام به برش میلگرد نیز می نماید. ضمن این که این دستگاه تک فاز بوده و فقط میلگرد های با سایز ۲۸ را برش می زند.

استفاده از لوله و داربست

نمونه ای از دستگاه خم و برش میلگرد

دسته بندی دیگری که برای دستگاه خم و برش میلگرد می توان در نظر گرفت براساس ضخامتی است که دستگاه برش می زند. اگر دستگاه میلگرد های با سایز ۲۸ را برش بزند به آن تک فاز و اگر میلگرد های ۳۲ را برش بزند به آن سه فاز می گویند. مدرن سازان در سایت خود لیست انواع دستگاه خم و برش میلگرد را ارائه کرده است تا مشتریان به راحتی اقدام به انتخاب و خرید محصول نمایند.

شرکت مدرن سازان:

در این مقاله به معرفی سه دسته از محصولات مدرن سازان پرداختیم تا علاوه بر آشنایی با نوع محصول و کارایی آن، با انواع محصولات مدرن سازان نیز آشنا شوید. این شرکت سابقه درخشانی دارد و مدت هاست به صورت یک شرکت داخلی اقدام به عرضه محصولات ساختمانی می نماید. آنچه شرکت مدرن سازان را از بقیه شرکت ها متمایز ساخته است، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش آن می باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید