مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکسری از تیم‌ها اعتراض می‌کنند و حرف می‌زنند و بی‌احترامی می‌کنند ولی بروید بررسی کنید که دریافتی ما چقدر بوده است.

کنعانی‌زادگان:‌ هزار تومان پاداش آسیا را نگرفتیم خجالت بکشید!

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: برای تیم گل‌گهر احترام قائل هستیم و آنها تیم خیلی خوبی درست کرده‌اند. این تیم با بودجه خیلی خوبی بسته شده ولی دیدید که در نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی نصیب‌مان شد، نمی‌خواهم بگویم داوری ما را اذیت کرد ولی مزد زحمات‌مان را گرفتیم. نمی‌خواهم حرفی بزنم اما واقعاً دیگر بس است. ما به جایی رسیدیم که نه پولی داریم و نه چیزی.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: شخصاً‌ هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر پول کم گرفته‌ام که می‌توانید بروید آن را با دریافتی تیم‌های دیگر قیاس کنید. یکسری از تیم‌ها که از ما بیشتر گرفته‌اند در میکسدزون هرچه از دهان‌شان درمی‌آید، اعتراض می‌کنند و حرف می‌زنند و بی‌احترامی می‌کنند ولی بروید بررسی کنید که دریافتی ما چقدر بوده است و دریافتی آنها چقدر بوده است.

کنعانی‌زادگان تصریح کرد: خواهش می‌کنم قراردادهای آنها و ما را با هم رو کنید و ببینید قرارداد آنها چقدر است. دوست دارم همه بدانند ما چقدر پول گرفتیم و آنها چقدر دریافت کردند. من دیگر نمی‌دانم چه بگویم، مگر می‌شود پرسپولیس به فینال آسیا برود و نایب قهرمان شود اما هنوز هزار تومان پاداش نایب قهرمانی را نگرفته‌ایم.

 کنعانی‌زادگان با بیان جمله «دیگر بس است خجالت بکشید» میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید