جمعی از اهالی رسانه در اعتراض به اظهارات توهین‌آمیز و عملکرد رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران و جان باختن دو تن از خبرنگاران، مقابل این سازمان تجمع کردند.

تصاویری از تجمع اعتراضی اهالی رسانه در مقابل سازمان محیط زیست

به گزارش سلام نو  تسنیم، جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه محیط زیست امروز به نشانه اعتراض به عملکرد عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران این حوزه و همین طور اظهارات توهین‌آمیز و دور از شأن وی به عنوان معاون رئیس‌جمهور، مقابل این سازمان تجمع کردند.

بر همین اساس، خبرنگاران و اهالی رسانه در این تجمع اعتراضی، ضمن سر دادن شعارهایی علیه عملکرد عیسی کلانتری و مجموعه مدیریتی سازمان حفاظت محیط زیست، پلاکاردهایی با مضامین "نه پول داریم  نه بیمه امنیت هم که اینه"، "دیگر جانی برای از دست دادن در اتوبوس‌های فرسوده نداریم"، اعتراض خود را به وضعیت مدیریتی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کردند.

همچنین اهالی رسانه در این تجمع اعتراضی، عکس‌هایی نیز از مرحومه "مهشاد کریمی" و مرحومه "ریحانه یاسینی" خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبس حامل خبرنگاران، جان باخته‌اند نیز در دست داشتند.

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در نخستین گفت‌وگو پس از وقوع این حادثه در واکنش به سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران که منجر به جان‌باختن دو خبرنگار شده بود، هرگونه تخلف از سوی این سازمان و اداره‌کل حفاظت محیط زیست را رد کرد و گفت که "این سانحه اتفاقی بوده که افتاده و اتوبوس نیز در شرایط استانداردی بوده است!"

این اظهارات کلانتری واکنش اهالی رسانه، خانواده‌های داغدار و جامعه رسانه‌ای کشور را برانگیخت؛ اهالی رسانه نیز در این تجمع، خواستار عذرخواهی کلانتری به دلیل بیان چنین اظهاراتی که به روح و روان داغدیدگان و آسیب‌دیدگان این سانحه، خدشه وارد کرده بود، شدند.

**تصاویری از تجمع اعتراضی اهالی رسانه مقابل سازمان حفاظت محیط زیست:

بحران های محیط زیست , سازمان محیط زیست ,

بحران های محیط زیست , سازمان محیط زیست ,

بحران های محیط زیست , سازمان محیط زیست ,

بحران های محیط زیست , سازمان محیط زیست ,

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    عیسی کلانتری باید هرچه سریعتر عزل و محاکمه گردد. این حاشیه ی امن که یه سری برای خودشان درست کردند باید شکسته شود و همه در برابر قانون یکسان هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید