مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از خسارت ماهانه بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان به مجموعه شهری پایتخت در دوران کرونا خبر داد.

کرونا ماهانه چقدر به مجموعه شهری تهران خسارت می‌زند؟

به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اعلام کرد: کرونا ماهانه بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان خسارت به مجموعه شهری پایتخت خسارت می زند.

حمید چوبینه اعلام کرد: سه نفر از همکاران این شرکت جانشان را فدای سلامت مردم کردند و بسیاری از اعضای کادر درمان‌مان دچار بیماری شدند که این خسارتها قابل جبران نیست، اما برای تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و کاهش روند خدمات درمانی که می توانست هزینه های شرکت را پوشش دهد، حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه دچار خسارت شدیم.

وی تاکید کرد: اولین و مهمترین اقدام شرکت شهر سالم همکاری در بحث تشخیص و درمان بیماران کرونایی در ۱۹ مرکز درمانگاهی شهر سالم بود که بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان با مراجعه به این مراکز پس از تشخیص، درمان و در بعضی مواقع به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شدند.

چوبینه ادامه داد: همچنین بسیاری از کارکنان شهرداری تهران را زیر پوشش پزشک خانواده و سیستم درمان در منزل قرار دادیم و از طریق تلفن گویا به صورت شبانه روزی مشاوره های تلفنی به آنها ارائه و اعزام پزشک، پرستار و درمان بالینی در منزل برای آنها انجام شد.

وی با اشاره به پایش و غربالگری بیماران کرونایی در مجموعه شهرداری تهران افزود: این اقدام از اسفندماه ۹۸ و از کارکنان بهشت زهرا (س) شروع شد و از ابتدا و پس از اعلام رسمی کرونا به تشخیص و پیشگیری، کمک و جداسازی همکارانی که مشکوک یا مبتلا بودند را جهت ایمن سازی سایر همکاران انجام دادیم.

چوبینه یادآوری کرد: در سال اول بیش از ۹۰ هزار نفر از همکاران از همه واحدهای عملیاتی تا کارکنان، کارگران فضای سبز و پاکبانان شهرداری تهران غربالگری شدند.

وی ادامه داد: در بحث آموزش‌ها از نخستین روزی که این بیماری در چین شناسایی شد و سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت هشدارهایی را اعلام کردند، آموزش‌هایی به صورت بولتن‌های مختلف و از طریق فضای دیجیتال به کارکنان شهرداری ارائه شد.

به گزارش ایرنا، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید