تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی قاره به میزبانی تایلند، اوایل مردادماه راهی این کشور خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران مردادماه عازم تایلند می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره به میزبانی تایلند و با حضور تیم های ایران، تایلند، لیتوانی، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، موزامبیک و کوزوو از ۳ تا ۸ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

شاگردان سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی به این تورنمنت اعزام می شوند تا آمادگی لازم را جهت حضوری پر قدرت در رقابتهای جام جهانی فوتسال لیتوانی کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: مدت‌هاست با کشور تایلند در خصوص برگزاری این تورنمنت به بررسی می پردازیم. پیش از این زمانی که برای برگزاری این تورنمنت در نظر گرفته شده بود با مسابقات لیگ و برنامه های ما همخوانی نداشت، اما خوشبختانه اکنون تاریخ بازی‌ها به گونه ای شده که می توانیم با تیمهای فوق به رقابت بپردازیم.

وی ادامه داد: با توجه به دوری ۲ ساله از میادین بین المللی، شرکت در این مسابقات به سود ما خواهد بود. چرا که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می گیرند و محک مناسبی می خورند. در واقع این دیدارها بیشتر جنبه تدارکاتی برای ما خواهد داشت چرا که باعث می شود کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد و برنامه ریزی دقیق تری برای جام جهانی فوتسال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما دوسال از گردونه مسابقات تدارکاتی دور بوده ایم. حضور در این بازی‌ها با توجه به اینکه وضعیت مناسبی (از لحاظ مسابقات تدارکاتی) نداریم، بسیار مطلوب است. پیش از این برنامه ریزی مدونی برای برگزاری اردوها و بازیهای دوستانه داشتیم، اما باید قبول کنیم که شرایط کرونا باعث شد تا از تمرین و بازی دوستانه دور باشیم. هر چند که تمرینات در حال برگزاری است اما برگزاری یک مسابقه دوستانه برابری می کند با ۱۰ جلسه تمرین. بر همین اساس سفر به تایلند و رقابت با ۷ تیم حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی قاره باعث می شود تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد.

ناظم الشریعه ادامه داد: در این تورنمنت تیم های اروپایی، آسیایی و آفریقایی حضور دارند و این موضوع کمک خوبی به ما می کند. قرار است بین ۱۴ تا ۱۶ بازیکن را به تایلند اعزام کنیم تا ارزیابی دقیق تری از بازیکنان داشته باشیم.

طبق تقویم فیفا، اولین دیدار تیم‌ملی در جام جهانی فوتسال روز ۲۳ شهریورماه مقابل صربستان برگزار خواهد شد. تیم ایران در دیدار دوم خود نیز باید در روز ۲۶ شهریورماه به مصاف آمریکا برود و سومین دیدار تیم فوتسال کشورمان هم روز ۲۹ شهریورماه مقابل آرژانتین برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید