رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص جزئیات اعطای وام قرض‌الحسنه به مهندسان عضو این سازمان توضیحاتی داد.

آغاز پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی/ جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی به مهندسان عضو این سازمان خبر داد.

سید علیرضا میرجعفری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در خصوص جزئیات اعطای وام قرض‌الحسنه به اعضای این سازمان گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولان یک بانک قرض الحسنه مقرر شد تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه همه مهندسان عضو سازمان در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: مبلغ این تسهیلات برای اعضای فاقد پروانه اشتغال به کار مهندسی ۱۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۳، ۳۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۲، ۴۰ میلیون و مهندسان پایه یک و ارشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با تأکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نباید حائز بدهی خاصی از جمله در امور عضویت به سازمان باشند، اضافه کرد: اولویت دریافت وام با اعضایی است که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده باشند.

میرجعفری درباره نحوه نام‌نویسی برای دریافت این تسهیلات بیان داشت: ثبت‌نام از تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. اعضای این سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت نظام مهندسی تهران بخش معاونت توسعه سرمایه مهندسی، صفحه رفاهی نسبت به نام‌نویسی با کد ملی و شماره عضویت اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: پس از تکمیل ثبت‌نام کد رهگیری برای اعضای سازمان ارسال خواهد شد. هم‌چنین پیامکی از جانب سازمان برای معرفی آنها به بانک همراه با دفترچه راهنمای مراحل اخذ وام پیامک می‌شود. مهندسان توجه داشته باشند نسبت به حفظ و نگهداری از کد رهگیری ثبت‌نام کوشا باشند.

رئیس نظام‌مهندسی تهران خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده حداقل اقدام و وظیفه ما در قبال جامعه مهندسی است. امید که این اقدام گام کوچکی برای کمک به معیشت اعضای نظام مهندسی در شرایط دشوار این روزهای اقتصاد ایران و گرفتاری‌های ناشی از کرونا باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید