دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت: همه ما باید به یاد داشته باشیم که رییس‌جمهور روسیه همیشه آماده انجام هر کاری است که برای دفاع از کشور لازم است.

پوتین آمادگی انجام هر کاری برای دفاع از کشور را دارد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس نوشت: دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در گفتگویی با کانال خبری روسیا-۲۴ در پاسخ به این سوال که اگر رویدادی از سوی ناوشکن انگلیسی در ساحل کریمه رخ دهد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه آماده است تا به سوی ناوهای ناتو در منطقه دستور شلیک بدهد یا خیر، گفت: پوتین آمادگی انجام هر کاری برای دفاع از کشور را دارد اما بهتر این است که درباره گزینه‌ها و سناریوهای بد صحبت نکنیم. اما همه ما باید به یاد داشته باشیم که رئیس جمهوری روسیه همیشه آماده انجام هر کاری است که برای دفاع از کشور لازم است.

وی ادامه داد: حضور ناوها و نیروهای ناتو با شرکت کشورهایی چون انگلیس در نزدیکی روسیه یک اقدام تحریک آمیز، یک اقدام برنامه ریزی شده و عمدی است.

۲۳ ژوئن سال جاری میلادی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان دریای سیاه نیروی دریایی این کشور و سرویس گارد مرزی امنیت فدرال نقض مرزی از سوی یک ناوشکن انگلیسی را خنثی کرده‌اند.

گزارش شد که این ناوشکن انگلیسی در سه کیلومتری آب‌های منطقه‌ای روسیه است. وزارت دفاع روسیه همچنین اقدامات ناوشکن انگلیسی را نقض عمدی کنوانسیون قوانین دریا سازمان ملل دانست و از لندن خواست تا آن را مورد بررسی قرار دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید