سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری به علت مصدومیت در بازی امروز پرسپولیس برابر گل‌گهر حضور ندارند.

پرسپولیس با چه ترکیبی به مصاف گل‌گهر می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

سرخپوشان در حالی به مصاف حریف سیرجانی می‌روند که سه بازیکن خود یعنی سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری را همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و یحیی گل‌محمدی تیمش را بدون این نفرات به مصاف حریف خواهد فرستاد.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و زوج خط دفاعی سرخپوشان را هم طبق معمول همیشه حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی تشکیل می‌دهند. در سمت راست خط دفاعی شاهد حضور مهدی شیری هستیم و در سمت چپ هم سعید آقایی بازی خواهند کرد.

در نبود کمال کامیابی‌نیا زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس مشخص است و احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک به میدان خواهند رفت. یک خط جلوتر در خط هافبک مهدی ترابی متمایل به چپ و احسان پهلوان متمایل به راست بازی می‌کنند و در خط حمله هم زوج شهریار مغانلو و امید عالیشاه حضور دارند و عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دو مهاجم دیگر سرخپوشان هستند که از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد و گزینه‌های احتمالی تعویض هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید