موجود عجیب الخلقه که در مصر متولد شد و موجی از واکنش رسانه ها را به همراه داشت .

تولد یک بزغاله با صورتی شبیه انسان/  عکس

موجود عجیب الخلقه که بدنی شبیه بز و صورتی مثل انسان یا میمون را دارد تا به حال توجه اهالی روستا و برخی از مردم را به خود جلب کرده است . این موجود عجیب الخلقه پس از تولد مورد درمان قرار گرفت و دامپزشکان بر این باورند که موجود عجیب الخلقه زمانی با این نقص متولد می شود که مادر در دوران بارداری از غذای آلوده استفاده کند و احتمالا بز مادر با خوردن غذای آلوده باعث به دنیا آمدن این موجود عجیب الخلقه شده است .

به گزارش سلام نو به نقل از کنا، گفتنی است که انتشار تصاویری از بزی با سری شبیه انسان رسانه‌های مصری را مجبور کرد تا درباره تاریخچه مشاهده چنین حیوانات عجیب الخلقه‌ای در این کشور تحقیق کنند.

تولد موجود عجیب الخلقه در مصر

گفتنی است روستا آسیوط مصر جایی که یک بز با سر انسان متولد شد، در یک حادثه که از نوع خود نخستین مورد است و باعث ایجاد سوال و وحشت در دامپزشکان این استان شد به گونه‌ای که به رسانه‌ها گفتند که این شکل عجیب در مورد صورت بز و پیدایش چشمان آن از این طریق که صورت را به شکل انسان یا میمون نشان می‌دهد در نتیجه تغییر شکل در جنین رخ داده است و معجزه نیست، با تأکید بر اینکه تغییر شکل جنین حیوانات ممکن است به دلیل خوردن غذای آلوده در دوران بارداری رخ دهد و ادامه زندگی حیوان تغییر شکل یافته در زندگی یک اتفاق نادر است.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    غذای آلوده آدرس غلط دادن است. این نتیجه آمیزش انسان با بز ماده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید