با نزدیک شدن به زمان کنکور سراسری کلاهبردارانی که به کمین نشسته اند دست به کار می شوند تا به بهانه فروش سوالات و کلید کنکور سر افراد ساده لوح را کلاه بگذارند.

 گفتگو با فروشنده سوالات کنکور که کلید سوالات را ۷ میلیون تومان می‌فروخت / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،پلیس فتا با رضد فضای مجازی به مرد جوانی رسیدند که با قیمت ۷ میلیون تومان اقدام به فروش سوالات کنکور کرده بود.

مرد جوان پس از دستگیری وقتی در جریان طرح اقتدار پلیس مقابل سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ قرار گرفت گفت: در فضای مجازی به بهانه فروش سوالات و کلید پاسخ کنکور مبلغ ۷ میلیون تومان می گرفتم . سپس شماره ها را بلاک می کردم 

در همین راستا: سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روزها کنکوری ها مراقب کلاهبردارها باشند.

وی افزود: تا به امروز ۲۰ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شدند و باید به این نکته اشاره کرد هرگونه گفته در خصوص قرار دادن کلید سوال ها و پاسخ کنکور کذب محض و فقط کلاهبرداری است.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنکور هستیم اضافه کرد: جلسات خوبی با وزارت علوم در این خصوص داشته ایم و سوال ها با تدابیر امنیتی به مخازن منتقل شده است.

سردار رحیمی گفت: در روزهای کنکور تمهیدات جامع انتظامی و ترافیکی خواهیم داشت و در خصوص اجرای طرح ترافیک باید وزارت علوم اعلام کند. اما ما هم نظرات خود را در این خصوص می گوییم.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    کنکور بهتر است حذف شود و طریق گزینش بهتر است بر طبق معدل امتحانات دوران دبیرستان انجام شود به این طریق که به اندازه ای که دانشجو نیاز است گینش به صورت قرعه کشی انجام شوددر این صورت انکه اموزش عالی حق اوست و اندکی هم شانس دارد برنده خواهد شد و احتیاج به مراجعه حضوری نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید