اقدام خطرناک یک شهروند در پرتاب کردن مبل از پنجره، چیزی نمانده بود منجر به مرگ یک زن در خیابان شود.

لحظه معجزه‌آسای جان سالم به در بردن زن عابر؛ هنگام پرت شدن مبل از بالای ساختمان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک شهروند اهل ترکیه چیزی نمانده بود منجر به کشته شدن وحشتناک یک زن در خیابان شود. « مسعود دوران » صاحب یک آپارتمان که قصد تعویض مبل های خانه اش با مبل های جدید را داشت، مبل های قدیمی اش را از پنجره به پایین پرتاب کرد. او که به علت تنبلی قصد نداشت مبل ها را از پله ها به پایین منتقل کند تصمیم گرفت تا آن‌ها را از پنجره به داخل خیابان پرتاب کند. این در حالی بود که دقیقا در لحظه فرود مبل به داخل خیابان یکی از همسایگان وی از ساختمان خارج می شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده نشان می دهد که این مبل در فاصله بسیار کمی از یک زن در خیابان فرود می آید. در این ویدئو این زن که دچار وحشت شده و به طبقات بالایی آپارتمان خیره شده دیده می شود. این اتفاق در منطقه اوسکودار در استانبول ترکیه رخ داد.

مسعود دودار در گفتگو با یکی از رسانه های محلی ترکیه در این باره گفت: « من یک مبل جدید خریداری کرده بودم و قصد تعویض مبل های خانه اش را داشتم. من پیش از انداختن مبل به پایین نگاه کردم و هیچ کسی در مقابل ساختمان نبود. پیش خودم گفتم الان موقع مناسبی برای انداختن مبل از پنجره است. وقتی مبل را پرتاب کردم، در همان لحظه همسایه ام از ساختمان خارج شده بود. چیزی نمانده بود مبل به او برخورد کند. من واقعا شوکه شدم که او ناگهان از ساختمان خارج شد. »

او در پایان گفت: « واقعا شانس آوردم که مبل به او برخورد نکرد. اگر به او برخورد می کرد احتمال مرگش وجود داشت و من تبدیل به یک قاتل می شدم. تصمیم من اصلا عاقلانه نبود و این تجربه ارزشمندی به دست آوردم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید