ممکن است برخی از داوطلبان بعد از پایان مهلت خوداظهاری به این ویروس مبتلا شده باشند و امکان تکمیل فرم را به دلیل پایان مهلت نداشته باشند.

داوطلبان کنکور بعد از پایان مهلت خوداظهاری در صورت ابتلا به کرونا، چه کنند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، برخی از داوطلبان کنکور سراسری که ممکن است بعد از پایان مهلت خوداظهاری به ویروس کرونا مبتلا شده باشند، باید خودشان یا یکی از اقوام به همراه مدارک شناسایی برای تکمیل فرم به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

مهلت خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری هفته گذشته انجام شد و اعلام شد که آزمون امسال ۸۶ داوطلب کرونایی دارد.

با این حال ممکن است برخی از داوطلبان بعد از پایان مهلت خوداظهاری به این ویروس مبتلا شده باشند و امکان تکمیل فرم را به دلیل پایان مهلت نداشته باشند.

در این زمینه، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد: داوطلبانی که بعد از پایان مهلت خوداظهاری مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، باید به باجه‌های رفع نقص برای تحویل مدارک پزشکی خود مراجعه کنند.

وی افزود: در صورتی که برای آنها امکان حضور در این باجه‌ها وجود ندارد، یکی از اقوام درجه یک به همراه مدرک شناسایی و مدارک پزشکی به این باجه ها مراجعه کنند.
آدرس باجه‌های رفع نقص برای این منظور در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

از ۸۶ داوطلب حقیقی کرونایی آزمون سراسری، ۵۱ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی هستند که از این تعداد ۸ نفرشان در تهران حضور دارند و برای شرکت در آزمون باید به بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کنند. این داوطلبان اجازه حضور در حوزه‌های برگزاری آزمون را ندارند.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید