واکسیناسیون افراد برای کنترل بیماری و قطع زنجیره ویروس و مرگ و میر کرونا بسیار حایز اهمیت است که مقام های سیاسی و علمی استان برای آموزش عموم مردم برای تزریق واکسن باید تلاش کنند.

تصمیم جدید برای توزیع واکسن کرونا بین استان‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون بهداشتی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از شهریور هر ماه حداقل ۱۰ میلیون دوز انواع واکسن کرونا در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد که این امر بسیار مهم است.

علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت ویروس کرونا در یزد، با تشکر از زحمات همکاران حوزه بهداشت و دستگاه‌های همکار به خصوص نیروهای بسیج و سپاه پاسداران افزود: یزد از جمله مناطق موفق کشور در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری در بخش سرپایی افراد مبتلا به کروناست.

 وی اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت نیروهای بسیج و سپاه، افزایش واکسیناسیون به خصوص گروه سنی ۶۰ سال به بالا، افزایش مراکز تجمیعی تزریق واکسن و تزریق برای مشاغل حساس از جمله اقدامات آتی استان است.

 معاون وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد برای کنترل بیماری و قطع زنجیره ویروس و مرگ و میر کرونا بسیار حایز اهمیت است که مقام های سیاسی و علمی استان برای آموزش عموم مردم برای تزریق واکسن باید تلاش کنند.  

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید