علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال گفت: به فرهاد مجیدی گفتم سعی کن زیاد درگیر مسایل حاشیه‌ای نشوی، مشکلات همیشه بوده این مشکلات را بین خودتان حل کنید سعی کنید به بیرون منعکس نشود.

به عنوان یک هوادار در کنار مجیدی حضور خواهم داشت / استقلال مستحق قهرمانی در جام حذفی است

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در خصوص حضورش در محل تمرین این تیم اظهار داشت: احساس کردم بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم بسیار تنها هستند کسی دور و اطراف آنها حضور ندارد.

وی ادامه داد: احساس کردم باید یک سری به آنها زده و خسته نباشید به آنها بگویم بخصوص فرهاد که این روزها بسیار تحت فشار است هم باید پاداش بدهد هم تیم را جمع کند و هم تیم را فنی مدیریت کند. من به عنوان یک هوادار به مجیدی گفتم در کنارت حضور دارم و کمکت خواهم کرد. خیلی از آنها ممنونم.

فتح‌الله زاده افزود: به بازیکنان گفتم شما مستحق کسب قهرمانی در جام حذفی هستید انشاالله این جام را بیاورید و هواداران را خوشحال کنید.

وی در خصوص اینکه آیا توصیه‌ای به مجیدی داشته است یا خیر اظهار کرد: به او گفتم سعی کن زیاد درگیر مسایل حاشیه‌ای نشوی خیلی‌ها دوست دارند این اتفاق برایت بیفتد تا از نظر فنی عقب بیافتی این مشکلات همیشه بوده این مشکلات را بین خودتان حل کنید سعی کنید به بیرون منعکس نشود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا دوست ندارد خودش پاداشی را به بازیکنان پرداخت کند بیان داشت: من زیاد نزدیک نمی‌شوم چون زیاد که دخالت کنم سوء تفاهم به وجود می‌آید.

وی درباره اینکه آیا شناختی از اعضای هیات مدیره جدید باشگاه دارد یا خیر اذعان داشت: به غیر از مظلومی که سال‌ها در این باشگاه حضور داشته و حضورش خیلی می‌تواند در هیات مدیره به افراد کمک کند سایر افراد را نمی‌شناسم اما ظاهرا می‌گویند آنها قبلا در باشگاه سایپا حضور داشتند. باید بیایند ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

فتح الله زاده در باره اینکه به نظرش نباید هیات مدیره از بدنه خود باشگاه استقلال باشد افزود: همیشه رسم بر این بوده که انتخاب ها از خود خانواده یک باشگاه باشد استقلال کم آدم ندارد می‌شود با دقت بیشتری انتخابات صورت بگیرد و مهم‌تر اینکه ثبات داشته باشد. یادم است در گذشته آقایی به اسم نیک‌نفس نیامده گذاشت رفت بیشتر از دو روز هم در هیات مدیره حضور نداشت.

وی درباره اینکه رکورد علی دایی‌ هم توسط رونالدو شکسته شد گفت: تازه رونالدو به این رکورد رسید همچنین از این ستون به آن ستون فرج است هنوز هم می‌گویم علی دایی آقای گل جهان است.

فتح الله زاده در پایان درباره اینکه دوست دارد چه تیمی در یورو ۲۰۲۰ قهرمان شود گفت: دوست دارم اسپانیا قهرمان یورو شود اگر این تیم قهرمان نشود آلمان برایم اولویت است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید