معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار توسط یکی از مراجعه‌کنندگان خبر داد.

جزئیات قتل رییس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، سرهنگ مجید رسول‌زاده درباره حادثه قتل رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس تأمین امنیت است اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ابراز داشت: صبح امروز ستوان‌یکم امید چائی‌پز رئیس وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام‌ وظیفه در درگیری با یکی از مراجعه‌کنندگان در محل کار خود به قتل رسید.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: قاتل که فردی 28 ساله است در اقدامی ناگهانی و جنون‌آمیز با مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی ستوان‌یکم چائی‌پز درگیر شده و ضرباتی را به وی وارد کرد که فرد قاتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: رئیس وظیفه عمومی لاهیجان بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل‌شد اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده ستوان‌یکم امید چائی‌پز پس از انتقال به بیمارستان‌ به لقاءالله پیوست.

رسول‌زاده با بیان اینکه جزئیات قتل و علت این درگیری در دست بررسی است خاطرنشان کرد: فرد قاتل ادعا داشته که حالت عادی نداشته است که اکنون در حال بررسی جزئیات این اتفاق هستیم و پس از تکمیل بررسی‌ها نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید