یک الاغ چموش در یک حادثه دلخراش جان زن اسفراینی را گرفت.

الاغ جان یک زن را گرفت! / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، الاغ رم کرد و جان صاحب خود را گرفت . این الاغ عامل مرگ زنی در اسفراین شد. الاغ چموش حتی به صاحب خود هم رحم نکرد و این زن را به کام مرگ کشاند. زن روستایی سوار بر الاغ خود بود که در یک حادثه جان خود را از دست داد. کشته شدن زن توسط الاغ خود حوالی زمین کشاوزری در اسفراین خبر تلخ و دردناکی بود.

یک زن روستایی سوار بر یک الاغ زمانی که خسته از کار روی زمین کشاورزی به مرگ دلخراش زن روستایی در اسفراین  خانه بر می‌گشت ناگهان با رم کردن و فرار الاغ تعادلش را از دست می‌دهد و با گیر کردن دستش به افسار، الاغ او را مدتی روی زمین به دنبال خودش می‌کشد، همین امر باعث فوت زن شد.

بنا بر اظهارات یکی از مطلعان ساکن در یکی از روستاهای اسفراین، این ماجرای تلخ این گونه است که در روز حادثه زن کشاورز بعد از انجام کار طاقت فرسای روزانه سوار برالاغ سوار به سمت خانه راه می‌افتد.

ناگهان الاغ رم و شروع به دویدن می‌کند. زن با ادامه این وضعیت تعادلش را از دست می‌دهد و قسمتی از بدنش به طنابی که به الاغ آویزان است، گیر می‌کند و فاصله زیادی روی سنگلاخ و سنگریزه‌ها کشیده می‌شود.

الاغ چموش تا نزدیک روستا قربانی را به دنبال خودش می‌کشد و متاسفانه زن روستایی بعد از این اتفاق دردناک به خاطر شدت جراحات قبل از رسیدن به روستا جانش را از دست می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید