ما پیش‌بینی سابق خود پیرامون مشخصات کلیدی آیفون‌های سال ۲۰۲۲ را تکرار می‌کنیم. بر این اساس شرکت اپل در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اقدام به عرضه ۲ آیفون پیشرفته ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به‌همراه ۲ مدل پایین‌رده‌تر با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهد کرد.

ویژگی‌های احتمالی آیفون ۱۴ اپل

به گزارش سلام نو، با توجه به این‌که اسمارت‌فون‌های سری آیفون ۱۳ اپل هنوز معرفی نشده‌اند؛ لذا برای هرگونه اظهارنظر پیرامون سری جانشین این هندست‌ها موسوم به آیفون ۱۴ هنوز خیلی زود است. البته این موضوع مانع از انتشار شایعات پیرامون سری آیفون ۱۴ نشده و اکنون در رابطه با برخی مشخصات این هندست‌ها گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.

یک تحلیل‌گر صنعتی مشهور با نام مینگ چی‌کو پیش‌بینی کرده که مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ احتمالا ارزان‌ترین آیفون بزرگ تا به امروز قلمداد خواهد شد.

همچنین این تحلیل‌گر ادعا می‌کند که سری آیفون ۱۴ اپل شامل ۴ مدل مختلف خواهد بود. ۲ مدل پایین‌رده‌تر همانند ۲ برادر برتر خود مجهز به نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهند بود. به‌نظر می‌رسد که مدل پایین‌رده ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ ارزان‌ترین مدل ۶.۷ اینچی تاریخ اپل به‌شمار رفته و با قیمت‌گذاری تقریبی ۹۰۰ دلاری یا حتی ارزان‌تر روانه بازار خواهد شد. مینگ چی‌کو در گفتگو با وبسایت ۹to۵mac اعلام کرد:

“ما پیش‌بینی سابق خود پیرامون مشخصات کلیدی آیفون‌های سال ۲۰۲۲ را تکرار می‌کنیم. بر این اساس شرکت اپل در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اقدام به عرضه ۲ آیفون پیشرفته ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به‌همراه ۲ مدل پایین‌رده‌تر با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهد کرد. به باور ما پشتیبانی احتمالی از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر (با استفاده از فناوری اختصاصی اپل)، عرضه آیفون بزرگ ۶.۷ اینچی با ارزان‌ترین قیمت‌گذاری در تاریخ فعالیت اپل (بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با برچسب قیمتی کمتر از ۹۰۰ دلاری عرضه می‌شود) و پیشرفت چشمگیر دوربین و استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در مدل‌های پیشرفته از جمله عوامل رشد فروش گوشی‌های آیفون در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند.”

مشخصات و قیمت‌گذاری احتمالی گوشی آیفون 14 اپل اعلام شد

بعلاوه مینگ چی‌کو به برخی مشخصات احتمالی آیفون ۱۴ نیز اشاره نموده است. بر این اساس مدل‌های پیشرفته احتمالا مجهز به لنز فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود؛ مشخصه‌ای که برای نخستین بار در دستگاه‌های اپلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت اپل هرگز به‌دنبال اعلام ارقام مگاپیکسلی خام نبوده و در عوض بر مقوله بهینه‌سازی نرم‌افزار و الگوریتم‌های پردازش تصویر تمرکز نموده است. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، تراشه A۱۶ Bionic تولید شده با استفاده از فرآیند ۳ نانومتری کمپانی TSMC و نمایشگر با نرخ نوسازی بالا سایر ویژگی‌های احتمالی آیفون ۱۴ اپل را تشکیل می‌دهند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید