روزنامه گل، منبعی که خبر انتقال بیرانوند به استقلال را کار کرده، با نوشتن تیتر «بیرانوند – استقلال، قسمت دوم» به جزئیات بیشتری از این انتقال احتمالی جنجالی پرداخته است.

افشای رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال / سنگربان سابق پرسپولیس آبی‌پوش می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، علیرضا بیرانوند می‌خواهد به استقلال برود؛ این خبری است که روز گذشته روزنامه گل به صورت اختصاصی روی جلد برد. اگرچه شایعه شده بود بیرانوند در صورت بازگشت به ایران راهی باشگاه سپاهان می‌شود، ولی این روزنامه نوشته بود که بیرانوند به یکی از پیشکسوتان سرخابی گفته در صورت بازگشت به ایران این بار استقلال را انتخاب می‌کند.

سرعت انتشار این شایعه آن قدر سریع بود که با واکنش تند بیرانوند روبرو شد. او در گفتگو با خبر ورزشی با بی ارزش خواندن چنین شایعاتی آن را از بیخ و بن تکذیب کرد. با این وجود، اما امروز، روزنامه گل، منبعی که خبر انتقال بیرانوند به استقلال را کار کرده، برگ جدیدی رو کرده است و با نوشتن این تیتر که «بیرانوند – استقلال، قسمت دوم» به جزئیات بیشتری از این انتقال احتمالی جنجالی پرداخته است. در این گزارش اشاره‌ای به رقم توافق بیرانوند با استقلال هم شده و آمده که بیرانوند قرار است در استقلال ۵ تا ۷ میلیارد تومان بیشتر از پولی که از پرسپولیس گرفته را به جیب بزند!

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی، همچنان با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد، ولی عنوان کرده اگر فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس را به دست نیاورد از آنتورپ جدا خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید