مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی روز ۱۳ و ۱۸ مرداد برگزار می‌شود که چهار تیم حاضر در مرحله نهایی، ۴ روز برای آماده سازی خود فرصت خواهند داشت و سپس پنج روز بعد بازی فینال فرا خواهد رسید.

اعلام تاریخ برگزاری فینال جام حذفی

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، سازمان لیگ ساعتی قبل تاریخ سه هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد که طبق آن بیستمین دوره لیگ برتر روز ۸ مرداد به اتمام می‌رسد.

حالا امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی تاریخ مرحله نیمه نهایی و فینال را هم اعلام کرده که طبق گفته او، روز ۱۳ و ۱۸ مرداد برگزار می‌شود و در واقع چهار تیم حاضر در مرحله نهایی، ۴ روز برای آماده سازی خود فرصت خواهند داشت و سپس پنج روز بعد بازی فینال فرا خواهد رسید.

روشنک مسئول جام حذفی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر در روز ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان برگزاری مسابقات باقیمانده جام حذفی نیز مشخص شد و به این ترتیب ۱۳ مرداد مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود و مسابقه فینال جام حذفی نیز در تاریخ ۱۸ مرداد  برگزار خواهد شد. به این ترتیب با مسابقه فینال جام حذفی فصل مسابقات ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به پایان می رسد.

این در حالی است که فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ فوتبال ایران روز ۱۶ آبان آغاز شد و حالا پس از ۹ ماه سرانجام به پایان می‌رسد و تیم‌ها فرصت آماده سازی خود را خواهند داشت.

بازی های مرحله یک چهارم نهایی روز ۲۴ تیر ماه برگزار می‌شوند و بین یک چهارم و نیمه نهایی، دو هفته فاصله خواهد بود.

پرسپولیس، استقلال، خیبر، ملوان، آلومینیوم، فولاد، گل گهر و سپاهان ۸ تیم باقی مانده در گام حذفی محسوب می‌شوند.

فصل گذشته استقلال و تراکتور فینال جام حذفی را در مشهد برگزار کردند که در نهایت تراکتور موفق به پیروزی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید