نیمکت‌نشینی‌های علیرضا بیرانوند در آنتورپ باعث شده تا او به مسئولان این باشگاه هشدار دهد اگر تغییری در این رویه ایجاد نشود، آنتورپ را ترک خواهد کرد.

ماجرای مذاکره سپاهان با علیرضا بیرانوند چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، داستان علیرضا بیرانوند، دروازه بان اصلی تیم ملی ایران پیچیده شده است. او که راهی باشگاه آنتورپ در بلژیک شده بود تا ۶ ماهه به سطح اول فوتبال اروپا برسد، اصلا فصل خوبی را سپری نکرد و بیش از آنکه در زمین بازی کند، روی نیمکت یا سکو نشست.

همین نیمکت نشینی حالا باعث شده تا علیرضا بیرانوند به مسئولان باشگاه آنتورپ هشدار دهد اگر قرار است تغییری در این رویه ایجاد نشود، آنتورپ را ترک خواهد کرد.

صحبت‌های جدید بیرانوند مصادف با شایعه‌ای شده که خبر می‌دهد سپاهان، با او برای فصل بعد وارد مذاکره شده است. با این حال، امروز روزنامه گل، در خبری اختصاصی نوشته که علیرضا بیرانوند در گفتگو با یکی از پیشکسوتان سرخابی گفته اگر قرار باشد به ایران برگردد، این بار استقلال را انتخاب می‌کند!

بیرانوند سال‌ها دروازه بان پرسپولیس بوده، ولی بر سر موضوعات مالی با این باشگاه، پیش از سفر به بلژیک به مشکل خورد و هنوز هم دلخوری‌هایی در این زمینه وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید