یکی از بازیکنان استقلال مدعی شد که هر زمان فرهاد مجیدی وعده پاداش نقدی به بازیکنان داده ما حتما برنده شده ایم.

 بازیکن استقلال: هر زمان که مجیدی دست به جیب می‌شود تیم می‌برد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، موضوع پرداخت پاداش ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی از سوی فرهاد مجیدی به بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تیم های پدیده و گل گهر سیرجان نقل محافل ورزشی است. برخی از مدیران فعلی و اسبق استقلال نسبت به این موضوع موضع گرفته و این را از ضعف مدیریت مجموعه می‌دانند.

در همین راستا به یاد داریم فرهاد مجیدی که فصل گذشته نیز پس از استراماچونی از هفته دوم نیم فصل دوم هدایت استقلال را در دست گرفت در دهم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به هر یک از بازیکنان تیم نفری ۲۰۰ دلار پاداش داد.

مجیدی در آن زمان هم این پاداش را از حساب خودش به بازیکنان داد تا به نوعی کم کاری باشگاه در پرداخت پاداش به بازیکنان و مطالبات آنها را تلافی کرده باشد. روزهایی که احمد سعادتمند مدیر عامل وقت باشگاه اعلام کرده بود قصد دارد برای مذاکره با آندره آ استراماچونی عازم اروپا شود.

در همین باره یکی از بازیکنان استقلال به خبر ورزشی گفت: «ما همواره سعی می کنیم بهترین نتایج را با استقلال بگیریم و البته هر زمان فرهاد مجیدی هدایت تیم را در دست دارد انگیزه های دوبرابر برای این منظور پیدا می کنیم. ولی جالب است که در این یکی دو سال هر زمان خودش وعده پاداش نقدی به بازیکنان داده ما حتما برنده شده ایم».

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید