جوئل سائنز" ۲۵ ساله مرد ۵۱ سال‌های به نام "جیمز گارسیا " را در پارکی در نیومکزیکو امریکا به قتل رسانده و سپس با سر "جیمز " در خیابان فوتبال بازی می‌کرد.

قاتلی که با سر مقتول در خیابان فوتبال بازی می‌کرد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تجاوز به زن شوهردار عاقبت شومی داشت . شوهر وقتی فهمید یک مرد به زنش تجاوز کرده است او را به قتل رساند و سرش را برید. این مرد به خاطر تجاوز به زنش با سر جنازه متجاوز فوتبال بازی کرد. قربانی به خاطر تجاوز به این زن کشته شد. تجاوز سبب شد تا مرد عصبانی قاتل شود.

متهم " جوئل سائنز" ۲۵ ساله مرد ۵۱ سال‌های به نام "جیمز گارسیا " را در پارکی در نیومکزیکو امریکا به قتل رسانده و سپس با سر "جیمز " در خیابان فوتبال بازی کرده است.

گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که قاتل پس از دستگیری اعتراف کرده که قربانی به همسرش تجاوز کرده و سپس برخی از وسایل خانه شان را به سرقت برده بود از این رو برای انتقام وی را کشته و با سرش فوتبال بازی کرده است.

گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که هنگام دستگیری این مرد جوان مقدار زیادی از خون قربانی مثله شده بر لباس هایش و چاقویی که با آن جنایت صورت گرفته است در دستش وجود داشته است.

گزارش‌های پزشکی قانونی نیز نشان می‌دهد که قربانی بر اثر زخم‌های مکرر چاقو جان سپرده و به وضوح می‌توان خشم و نفرت قاتل را در ضربات چاقوی قاتل مشاهده کند.

دستگیری قاتلی که با سر جسد فوتبال بازی می‌کرد!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید