این کار مربوط به شکایت مشتری در مورد غذایی است که اواخر شب اول ژوئن از یک فروشگاه در Bonifacio Global City سفارش داده شده است. ما به‌شدت نگران این موضوع هستیم و تحقیقات کاملی در مورد حادثه انجام داده‌ایم. جای تأسف است که از طرف برخی از پرسنل فروشگاه، این تخطی از روش‌های استاندارد تهیه غذای جولیبی اتفاق افتاده است.

تحویل حوله سوخاری به جای مرغ سوخاری در یکی از رستوران‌ها! / عکس

به گزارش سلام نو، زنی ادعا می‌کند که یک پرس مرغ سرخ شده از رستوران زنجیره‌ای Jollibee سفارش داده است، اما وقتی سفارش وی رسیده و سعی داشته آن را خرد کند، با وحشت متوجه شد که یک حوله سوخاری برای او ارسال شده است.

تحویل حوله سوخاری به جای مرغ سوخاری در یکی از رستوران‌ها!

مشتری این رستوران زنجیره‌ای فست‌فود ادعا می‌کند پس از تحویل سفارش غذا شوکه شده و رستوران به‌جای یک‌تکه مرغ سوخاری، یک حوله سرخ شده برای او فرستاده است.

آلیک پرز غذا را از رستوران جولیبی در فیلیپین سفارش داد اما وقتی‌که غذا رسید و سعی کرد برای پسرش آن را خرد کند، چیزی «واقعاً حال به هم زن» پیدا کرد.

تحویل حوله سوخاری به جای مرغ سوخاری در یکی از رستوران‌ها!

این مادر فیلیپینی در یک پست جنجالی در فیسبوک چنین نوشت «ما غذا را از جولیبی تحویل گرفتیم. برای پسرم مرغ سفارش دادم، وقتی سعی داشتیم یک‌تکه مرغ را به پسرم بدهم، فهمیدم حتی برش زدن آن بسیار سخت است. سعی کردم آن را با دستانم باز کنم و ناگهان یک حوله سرخ شده را متعجب کردم.

«این واقعاً ناراحت‌کننده است ... چطور حوله را در خمیر سوخاری می‌اندازید و حتی آن را سرخ می‌کنید!؟!؟»

تحویل حوله سوخاری به جای مرغ سوخاری در یکی از رستوران‌ها!

وی ادامه داده است که همیشه فکر می‌کرده افرادی که «چیزهای عجیب» در غذای خود پیدا می‌کنند ساختگی‌اند اما امروز متوجه شده است که این موضوع نمی‌تواند دور از حقیقت باشد.

وی نوشته: «حالا من می‌دانم که این چیزها واقعاً اتفاق می‌افتد.» «بسیار مشمئزکننده و شرم‌آور است ... آن هم برای یک فروشگاه زنجیره‌ای. برای همه چیز، اولی وجود دارد و این بدترین اول برای ما بوده است!

وی افزوده که بسیاری غذاهای دیگر این رستوران هم ممکن است تحت تأثیر این حوله قرار گرفته باشند.

«رنگ حوله، روغن و خمیر رستوران را آلوده کرده است، و نمی‌دانم چه تعداد از مرغ‌های پخته شده آن روز با این حوله آلوده شده‌اند؟»

این پست طی چند روز اخیر جنجالی شده و بیش از 97،000 واکنش و هزاران نظر را به خود جلب کرده و بیش از 86،000 بار به اشتراک گذاشته شده است.

جولیبی از آن زمان بیانیه‌ای را در این باره به اشتراک گذاشته و گفته است که آنها از 3 ژوئن برای «بررسی دستورالعمل‌ها» و «آموزش مجدد تیم فروشگاه خود» مجبور شدند شعبه خود را در Bonifacio Global City به مدت سه روز تعطیل کنند.

در متن بیانیه آمده است: این کار مربوط به شکایت مشتری در مورد غذایی است که اواخر شب اول ژوئن از یک فروشگاه در Bonifacio Global City سفارش داده شده است. ما به‌شدت نگران این موضوع هستیم و تحقیقات کاملی در مورد حادثه انجام داده‌ایم. جای تأسف است که از طرف برخی از پرسنل فروشگاه، این تخطی از روش‌های استاندارد تهیه غذای جولیبی اتفاق افتاده است. در نتیجه این مسئله، ما شعبه Jollibee Bonifacio - Stop Over را راهنمایی کرده‌ایم که از فردا، 3 ژوئن به مدت سه روز تعطیل خواهد بود، تا یک‌بار دیگر دستورالعمل‌ها را چک کند و تیم فروشگاه خود را مجدداً آموزش دهد تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. ما همچنین برای اطمینان از پایبندی دقیق به سیستم‌های تهیه غذای جولیبی، بخشنامه‌هایی را به همه فروشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد. Jollibee سیستم‌های تهیه غذا را به‌دقت بررسی کرده است و همواره در پی این است که اطمینان حاصل شود که محصولات ما با کیفیت عالی و برای رضایت مشتری ارائه شود. ما همچنان تلاش خواهیم کرد تا استانداردهای بالایی را که برای خود و شرکای تجاری خود تعیین کرده‌ایم، ارائه دهیم. ما در جولیبی متعهد هستیم که اقدامات لازم را برای حفظ اعتماد و وفاداری مشتریان خود در طول سال‌ها انجام دهیم.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید