میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: احتمال تکمیل موفق گفت‌وگوهای وین در دور هفتم زیاد به نظر می‌رسد، اما هیچ وقت از قبل با اطمینان نمی‌دانید [که می‌شود یا نه].

ابراز امیدواری اولیانوف به نتایج دور هفتم مذاکرات وین

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در پاسخ به سوالی در این خصوص که شانس به نتیجه رسیدن گفت‌وگوهای برجامی وین در دور آتی را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت که به عقیده او احتمال زیاد است.

وی در این خصوص در توییتی نوشت: احتمال تکمیل موفق گفت‌وگوهای وین در دور هفتم زیاد به نظر می‌رسد، اما هیچ وقت از قبل با اطمینان نمی‌دانید [که می‌شود یا نه].

این دیپلمات روس افزود، مذاکره‌کنندگان به دنبال انجام وظایف خود بدون تاخیر هستند. البته کیفیت سند حاصله در اولویت است.

اولیانوف در توییتی دیگر در خصوص تفاهم‌نامه فنی موقت ایران و آژانس که مهلت آن پایان یافته نیز گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز از ایران تاییدیه‌ای مبنی بر این که تفاهم‌نامه موقت در خصوص راستی‌آزمایی ادامه خواهد یافت، دریافت نکرده است. امیدوارم پاسخ مثبت به زودی اعلام شود. این از تردیدهایی که می‌تواند اثرات منفی طولانی مدت غیر قابل توجیه داشته باشد، ممانعت خواهد کرد.

هنوز تاریخ آغاز دور هفتم مذاکرات برجامی وین اعلام نشده، اما اولیانوف بامداد روز جمعه در صفحه توئیتر خود نوشت: «احساسم به من می‌گوید که مذاکرات وین برای احیای برجام، هفته آینده از سر گرفته می‌شود، مثلا دیرتر از چهارم ژوئیه (۱۳ تیر) نمی‌شود یا حتی بسیار ممکن است زودتر هم باشد».

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید