رییس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود شمار قربانیان آمریکایی کرونا را بیشتر از قربانیان این جنگ دانست.

گاف جدید بایدن: کرونا بیش از جنگ با ایران از آمریکایی‌ها قربانی گرفت!

به گزارش سلا منو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در جدیدترین گاف خود گفت که کووید -۱۹ بیش از همه جنگ‌های قرن گذشته، آمریکایی‌ها را از بین برد از جمله در مقایسه با جنگ با ایران!

او در سخنرانی  خود در کارولینای شمالی گفت: [در پی شیوع کرونا] ما در حدود یک سال، ۶۰۰.۰۰۰ نفر را در آمریکا از دست دادیم. این تعداد بیش از هر جانی است که در جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، عراق، ایران، سراسر افغانستان از دست رفت. در یک سال بیش از هر جنگ بزرگ در قرن بیستم و قرن بیست و یکم قربانی شدند.  

این اظهارات بایدن درباره جنگ خیالی‌اش با ایران، مورد تمسخر کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

این گاف جدید بایدن به دنبال حرکات عجیب و غریب او در کاخ سفید رخ داد؛ جایی که بایدن هنگام گفتگو با خبرنگاران درباره یک قرارداد زیربنایی، پاسخ خود را زمزمه کرد.

این اولین بار نیست که گاف‌های بایدن سوژه رسانه‎‌ها می‌شود. رئیس‌جمهور آمریکا بارها به دلیل این خطاها مورد تمسخر قرار گرفته است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، همواره او را به علت این گاف‌ها به زوال عقلی متهم می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    تمام مردم جهان فهمیدند که کرونا یک جنگ بیولوژیک بود و همه جهان مورد مسخره یک عده تازه به دوران رسیده شدند که عروسک خیمه شب بازی شیطان هستند به هر طرف بخواهد آنها را میگرداند نگاه کردن به گاف بایدن شبیه نگاه کردن به گاف شیطان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید