تیم استقلال تهران، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب از ساعت ۲۱:۵۰ به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۲۱:۵۰ امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود. تیم گل گهر طی ۹ بازی گذشته تنها به دو شکست رضایت داده و حریف سرسختی برای آبی‌ها در این مسابقه خواهد بود.

استقلال تهران با برتری مقابل تیم پدیده وارد این مسابقه می‌شود. آبی‌ها در بازی خانگی و معوقه از هفته بیست و یکم موفق به شکست دو بر صفر تیم مهدی رحمتی شدند تا با نزدیک شدن به صدر جدول به استقبال یک سرمربی استقلالی دیگر بروند.

امیر قلعه نویی و تیمش که با در اختیار داشتن چندین بازیکن از استقلال به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ شناخته می‌شود درحالی رتبه چهارم را در اختیار دارند که در بازی رفت برابر تیم محمود فکری با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند.
استقلال در بازی امشب به صورت حتمی محمد رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت. این چهار بازیکن در اردوی تیم حضور ندارند و درحالیکه در کنفرانس خبری قبل از برای گفته شد برای حضور مظاهری و وریا غفوری از سوی کادرفنی برنامه ریزی شده، اما این دو در تمرین روز گذشته غایب بودند تا عدم حضورشان در این بازی مشخص شود.

در غیاب این بازیکنان، حضور احمد موسوی و فرشید اسماعیلی نهایی نشده بود که حضور این دو بازیکن در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی نشان داد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند به ترکیب ملحق شوند.

در غیاب مظاهری، سیدحسین حسینی که مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به کلین شیت شده برای سومین بازی متوالی درون دروازه می‌ایستد و در سودای سومین کلین شیت متوالی خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد همانند بازی گذشته محمد دانشگر، عارف غلامی و سیاوش یزدانی حضور داشته باشند و احمد موسوی به آن‌ها ملحق می‌شود.

در خط میانی مهدی پور و مسعود ریگی که به بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده در کنار رضاوند بازی می‌کنند و در غیاب دیاباته در خط حمله آرمان رمضانی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری بازی خواهند کرد.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

سیدحسین حسینی، احمد موسوی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید