وزیر بهداشت اسپانیا در تازه‌ترین اظهارنظر خود تأیید کرد که هواداران می‌توانند بازی‌های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا را از نزدیک تماشا کنند.

حضور دوباره هواداران در ورزشگاه برای فصل جدید لالیگا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بیشتر بازی‌های فصل اخیر لالیگای اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، فصلی که اتلتیکومادرید توانست عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کند.

کارولینا داریاس وزیر بهداشت اسپانیا در تازه‌ترین اظهارنظر خود تأیید کرد که با برداشته شدن محدودیت‌ها، هواداران فوتبال می‌توانند از آغاز فصل 22-2021 لالیگا به ورزشگاه‌ها بازگردند. داریاس اظهار داشت که دولت اسپانیا با حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال و بسکتبال موافقت کرده است.

دو هفته پایانی مسابقات فصل اخیر لالیگا با حضور پنج هزار تماشاگر در هر ورزشگاه برگزار شد، اما حالا برنامه‌ریزی برای حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای فصل پیش رو خواهد بود.

پیش از این خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا گفته بود که انتظار دارد حداقل 70 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها برای فصل پیش روی لالیگا پذیرای تماشاگران باشد، مسابقاتی که از ماه آگوست شروع می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید