معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا درباره وضعیت جسمی سرباز وظیفه مرزبانی در استان کردستان گفت: سرباز مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا در تهران انتقال دادند.

آخرین وضعیت سربازی که در بانه هر دو دستش قطع شد!

  سرباز مجروح برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا در تهران منتقل شد. هواپیما ناجا برای منتقل کردن سرباز به هر سنندج اعزام شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرباز سرهنگ ابوالقاسم خاتمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی، این سربازان ولایت با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به دشمنان در مرزها را نخواهند داد.

وی افزود: امروز که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است، مرزبانان نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی در بدترین شرایط جوی (گرما و سرما) با رشادت و از خودگذشتگی امنیت پایدار را حفاظت می کنند که در این راستا یکی از کارکنان وظیفه در نقطه صفر مرزی بانه حین کنترل و پایش نوار مرزی دچار مجروحیت می شود.

انتقال سرباز مجروح مرزبانی به تهران

سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه مرزبان مجروح توسط همرزمانش به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شد، تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمی وظیفه مجروح، با پیگیری فرمانده مرزبانی ناجا و مساعدت فرمانده ناجا که پدری مهربان برای فرزندانش در مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بخشی از سرمایه ملی کشور می داند، سریعا هواپیمای نیروی انتظامی را به شهر سنندج اعزام و فرد مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا انتقال دادند.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه عباس خزائی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر(عج) ناجا تهران تحت درمان و مداوا است.

سرباز وظیفه عباس خزایی اهل همدان، از سربازان هنگ مرزی شهرستان بانه، ۳۰ خرداد  بر اثر انفجار مین هر۲ دستش از ناحیه مچ قطع شده و از ناحیه صورت نیز دچار ترومای شدیدی شد. 

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ف IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بمیرم‌براش،خدایا‌سربازان‌وطن‌روخودت‌حفظ‌کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید