رئیس جمهوری اتریش با ارسال پیامی رسمی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

پیام رییس جمهور اتریش به رئیسی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  رئیس جمهوری اتریش با ارسال پیامی رسمی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش روز پنجشنبه اعلام کرد: الکساندر فان در بلن، رئیس جمهور اتریش در یک پیام رسمی، انتخاب جناب آقای رئیسی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

ایشان همچنین با اشاره به ۷ قرن ارتباطات و روابط دوستانه ایران و اتریش، اطمینان دادند که روابط دو جانبه دو کشور در همه زمینه ها تداوم خواهد یافت.

در بخشی از این پیام آمده است: مایلم به حضرتعالی اطمینان دهم که اتریش در آینده نیز روابط سیاسی،‌ اقتصادی، فرهنگی و علمی خود را پیش خواهد برد. علاوه بر آن مایلم تاکید کنم، اتریش به عنوان میزبان ادامه گفتگوهای «برجام» با کمال میل آماده همکاری بوده و ابراز امیدواری کنم که این گفتگوها در آینده‌ای نزدیک با موفقیت به پایان رسانده شوند.

رئیس جمهوری اتریش می افزاید: برای حضرتعالی در این مقام مهم و در این ایام پر چالش آرزوی موفقیت دارم. به امید اینکه حضرتعالی در تحقق بخشیدن به امیدها و آرزوهای ملت ایران برای صلح، برقراری روابط خوب ایران با دنیا و به خصوص تنش زدایی و ثبات بخشی به منطقه و همچنین شرایط اقتصادی خوب و تضمین حقوق اساسی آزادی موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از 18 میلیون رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

شماری از رهبران جهان از آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، عمان، سوریه، پاکستان، عراق، کویت، ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان، هند و امارات با ارسال پیام، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید