غلامرضا شتقی‌زاده رییس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه، درباره آخرین وضعیت خبرنگاران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت خبرنگاران مصدوم در بیمارستان ارومیه

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رییس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه گفت: ۳ نفر دیگر از خبرنگارانی که دیروز در سانحه رانندگی مصدوم شده بودندT تا ظهر امروز مرخص می‌شوند ولی ۲ نفر دیگر نیازمند تداوم روند درمان هستند.

غلامرضا شتقی‌زاده رییس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه گفت: شب گذشته ۱۰ نفر از خبرنگاران که در سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، با هماهنگی بیمارستان نقده از طریق اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله روند تشخیص و درمان این خبرنگاران آغاز شد، تصریح کرد: شب گذشته ۵ نفر از مصدومان حادثه پس از درمان ترخیص شدند.

رییس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه افزود: ۳ نفر از مصدومان نیز بنا به تشخیص پزشک معالج تا ظهر امروز ترخیص می‌شوند ولی ۲ نفر دیگر از خبرنگاران به نام سهیل فرجی و حسن ظهیری که احتمال خونریزی داخلی در آنها وجود دارد، نیازمند تدوام روند درمان و تشخیص‌های تکمیلی هستند و چند روز دیگر نیز در بیمارستان بستری خواهند بود.

اما در حالی که رییس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه گفته ۲ نفر از خبرنگاران همچنان در بیمارستان خواهند ماند، مسئولان استانداری آذربایجان غربی اعلام کرده‌اند که همه خبرنگاران تا ظهر امروز با پرواز ارومیه به تهران باز خواهند گشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید