فیلم‌سینمایی «راند چهارم» ساخته «علیرضا امینی» و تهیه‌کنندگی «مرتضی شایسته» به بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه راه یافت.

راهیابی «راند چهارم» به جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه از هفدهم تا ۲۱ تیر ماه در شهر یارسلاول روسیه برگزار می‌شود و در دوره‌های گذشته آن فیلم‌های سارا و آیدا و قصر شیرین از ایران حضور داشتند.

علی اوجی مجری طرح فیلم راند چهارم است و شرکت ایریماژ پخش بین المللی آن را بر عهده دارد و بازیگرانی همچون پژمان بازغی، الهه حصاری، علی اوجی، آناهیتا درگاهی، شکیلا سماواتی، زهرا میرزایی، مرتضی علی‌آبادی و جشمید هاشم پور ایفای نقش می‌کنند و رایان سرلک و روشا شیرین هم از بازیگران خردسال این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :سرنوشت دو زن با حضور یک مرد در هم تنیده شده است پس از آنکه مرد در جریان اغتشاشی خیابانی ناپدید می‌شود، همسرش بی‌خانمان و بیکار می‌شود و زنی که برای اثبات بی‌گناهی خود احتیاج به شهادت او دارد، در زندان چشم انتظار می‌ماند.

مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علی نوابی مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، عبدالله اسکندری طراح گریم، محمد حیدرقلی مدیر تولید و سجاد نوری مدیر تدارکات از عوامل این فیلم هستند.

همچنین امیر پرتوزاده مدیر صدابرداری، رسول کهن‌سال جلوه ویژه میدانی، حانیه زاهد عکاس، سمیرم کفاش منشی صحنه، مانی قدرت‌نما تصویربردار پشت صحنه، سیاوش امامی آهنگساز، روزبه کلباسی تدوین، علیرضا علویان صداگذار، نگار ملاکی‌ دستیار تولید و روژان ایرجی طراح پوستر فیلم راند چهارم هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید