دکتر فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از خطر انتقال کرونای هندی از طریق شاغلان در عسلویه و پارس جنوبی هشدار داد.

گسترش شیوع کرونای هندی در استان‌های جنوبی و جنوب شرق / مراقب شاغلان در عسلویه و پارس جنوبی باشید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گسترش ویروس موتاسیون‌یافته کرونا تحت عنوان جهش دلتا یا هندی در استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور گفت: از هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنم از سفر به استان‌های درگیر که اکنون هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از بوشهر هستند، خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گسترش ویروس موتاسیون‌یافته کرونا تحت عنوان جهش دلتا یا هندی در استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور گفت: از هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنم از سفر به استان‌های درگیر که اکنون هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از بوشهر هستند، خودداری کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: گسترش ویروس موتاسیون‌یافته جدید کرونا تحت عنوان جهش دلتا یا کرونای هندی در استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور شیوع پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط، از هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنم از سفر به استان‌های درگیر که اکنون هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از بوشهر هستند، خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افراد خوزستانی که اکنون در آن مناطق هستند به ویژه افراد شاغل در عسلویه و پارس جنوبی، در صورت بروز کوچکترین علامت، در همان استان بمانند و از سفر به خوزستان پرهیز کنند و در کنار خانواده‌هایشان حضور پیدا نکنند زیرا در این صورت، بیماری در خوزستان گسترش پیدا می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت خوزستان در آرامش است و تا حدود زیادی کرونا در استان خوزستان مهار شده است. اکنون پرسنل درمان، فرصت انجام عمل‌های جراحی غیر ضروری که در مدت کرونا مغفول مانده و تعطیل بودند را پیدا کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: مردم باید بروز کرونای هندی و فرم جهش‌یافته ویروس را جدی بگیرند تا وضعیت باثبات خوزستان حفظ شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید