شاید برایتان جالب باشید که بدانید کریستیانو رونالدو ۱۰۹ گل ملی خود را مقابل چه تیم‌هایی به ثمر رسانده است، در تصویری که مشاهده می‌کنید تمام گل‌های ملی رونالدو مقابل تیم‌های مختلف دیده می‌شود. 

رونالدو به این تیم‌ها گل زده است / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو در حالی برای پرتغال مقابل فرانسه به میدان رفت که حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا مهمترین هدف او کمک به صعود تیم ملی کشورش به مرحله حذفی باشد؛ کاپیتان پرتغال اما در کنار رقم زدن این هدف مهم، با زدن دو گل، شبی تاریخی را برای خود رقم زد.

رونالدو که پیش از این ۳ گل در یورو ۲۰۲۰ زده بود با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل فرانسه هم به صعود تیمش کمک کرد، هم با ۵ گل در صدر جدول گلزنان یورو قرار گرفت و مهمتر از همه با رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی برابر شد. حال او می تواند در مرحله حذفی رقابت ها با ادامه روند گلزنی خود، رکورد شگفت انگیز علی دایی را به نام خود تغییر دهد.

شاید برایتان جالب باشید که بدانید کریستیانو رونالدو ۱۰۹ گل ملی خود را مقابل چه تیم هایی به ثمر رسانده است. در تصویری که مشاهده می کنید تمام گل های ملی رونالدو مقابل تیم های مختلف دیده می شود. 

یکی از نکات جالبی که می توانیم در مورد گل های ملی رونالدو به آن اشاره کنیم این است که او سابقه گلزنی مقابل تیم ملی ایران را هم دارد. کاپیتان فعلی پرتغال زمانی که در جام جهانی ۲۰۰۶ هنوز به جایگاه فعلی اش در تیم ملی نرسیده بود مقابل تیم ملی ایران اولین گل خود در تاریخ جام های جهانی را به ثمر رساند؛ گلی که آن را در حضور علی دایی به ثمر رساند و شاید پس از به ثمر رساندن آن هیچکس حتی خودش هم تصور نمی کرد که روزی بتواند رکورد شگفت انگیز مهاجم تیم ملی ایران را به نام خود ثبت کند.

در میان تیم هایی که از رونالدو گل دریافت کرده اند، نام تیم های بزرگ نیز به کررات دیده می شود؛ برای مثال او ۴ گل به هلند زده، ۳ گل به اسپانیا و ۷ گل به سوئد. تیم هایی که بیشترین گل را تا این لحظه از رونالدو دریافت کرده، سوئد و لیتوانی هستند که هر کدام ۷ بار دروازه خود را مقابل بهترین گلزن ملی جهان باز شده دیده اند.

همه تیم‌هایی که رونالدو به آنها گل زد/عکس

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید