هرازگاهی زمزمه کنار گذاشتن محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام به گوش می‌رسد. او در گفت‌وگویی در پاسخ به این سؤال گفت: «به نظرم خیلی اهمیتی ندارد، باید صبر کنیم».

محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص کنار گذاشته می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، فیلمی از گفتگوی محمود احمدی نژاد در فضای مجازی منتشر شده است. در بخشی از این گفتگو آمده است: هر کسی که مسئولیتی را می گیرد علی الخصوص پست ریاست جمهوری را، به مرور زمان زیرآب او زده می شود. چرا این اتفاق می‌افتد؟ زیرآب شما را هم می زدند؟ بیشترین زیرآب را برای ما زدند.( خنده)

چرا؟ در طول تاریخ همینطور است. اگر روی حق مردم بایستید از همه جهان به شما حمله می کنند.

دعوت به تحریم انتخابات از سوی احمدی‌نژاد واکنش‌های زیادی داشته است؛ ازجمله سخنگوی ستاد زاکانی هم گفته بود روسیاهی این انتخابات به احمدی‌نژاد ماند.

مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس، در صفحه توییتری خود در انتقاد از رفتار محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اصولگرا و سابق ایران، نوشته بود: «روسیاهی این انتخابات به چهره احمدی‌نژاد ماند، مهدی کروبی، بهزاد نبوی و... رأی دادند؛ اما او رأی نداد. کاندیدای روکشی وضع موجود قطعا به‌مراتب بر تحریمی روکشی شرف دارد. کاری که احمدی‌نژاد در این انتخابات کرد، روکش حمله هواداران پهلوی و رجوی به رأی‌دهندگان ایرانی خارج از کشور بود».

همچنین هرازگاهی زمزمه کنارگذاشتن محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به گوش می‌رسد. اما او در گفت‌وگو با «مجله گرچک حیات ترکیه» در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر می‌کنید دوره شما در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید خواهد شد؟» گفت: «به نظرم خیلی اهمیتی ندارد، باید صبر کنیم».

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید