غواصی که از ناحیه سر مورد حمله یک تمساح غول پیکر قرار گرفته بود با خوش شانسی از مرگ نجات یافت.

تصویر وحشتناک از حمله هولناک تمساح عظیم الجثه به سر یک غواص

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غواص جوان اهل فلوریدای آمریکا آنقدر خوش شانس بود که حتی با وجود آنکه سرش میان آرواره‌های قدرتمند یک تمساح قرار گرفت از مرگ گریخت. «جفری هیم»، در رودخانه مایاکا در فلوریدا در جستجوی یافتن دندان فسیل کوسه بود که ناگهان مورد حمله یک تمساح قرار گرفت. این تمساح ۹ فوتی (۲.۷۴ متری) سر جفری را میان آرواره‌های قدرتمند خود گرفت و تلاش کرد این غواص را به زیر آب بکشاند.

جفری به فاکس ۳۵ در این باره گفت: «این اتفاق خیلی سریع رخ داد و من هیچ زمانی برای انجام واکنش نداشتم. وقتی برای تنفس به روی آب آمدم، تمساح به من حمله کرد و سعی کرد مرا به زیر آب بکشد، پس از حمله تمساح ماسک من از صورتم خارج شد. دو بار با تکان دادن سر من، دندان هایش را در سرم فرو کرد و من در آن لحظه تلاش کردم تا با دستم از صورت محافظت کنم.»

جفری موفق شد سرش را روی آب نگه دارد و درست در همین لحظه بود که او با تمساح چشم در چشم شد. جفری افزود: «سر ما روی آب بود و ما همدیگر را نگاه می‌کردیم. بسیار ترسناک بود.»

حمله وحشتناک تمساح

لحظاتی بعد تمساح، طعمه خود را رها کرد و جفری موفق شد خود را به ساحل برساند. چهار نفر در همان حوالی بودند و به کمک این غواص شتافتند. جراحت سر جفری به حدی بود که ۳۴ بخیه دریافت کرد و جمجمه او دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد.

جفری در پایان گفت: «زندگی شما از هر دندان فسیل کوسه‌ای یا هر چیز که متعلق به شماست ارزشمندتر است، هر چه که از آن لذت می‌برید.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید