علی جهانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، درباره جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

جزئیات پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، از راه‌اندازی و فعال شدن سامانه الکترونیکی ثبت‌نام تسهیلات ظرف یک هفته آینده خبر داد.

علی جهانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره روند اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته نزدیک به ۳۴۰ هزار نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: مبلغ این وام قرض‌الحسنه با بهره ۴ درصد، ۵ میلیون تومان بود که امسال به ۷ میلیون تومان افزایش یافته و ۴۰۰ هزار نفر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است، از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ویژه این امر ظرف یک هفته آینده خبر داد و افزود: این سامانه با هدف تسهیل ثبت‌نام و دریافت وام طراحی شده است و تا حد زیادی از مراجعات حضوری مستمری‌بگیران به بانک‌ها می‌کاهد.

جهانی گفت: سامانه مزبور بستری برای ثبت‌نام درخواست‌ها و واریز وام‌هاست و اولویت با کسانی است که تاکنون وامی دریافت نکرده‌اند. مسلما آن دسته از مستمری‌بگیران که وام دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند، نمی‌توانند تقاضای مجدد دریافت وام داشته باشند.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی حیدربیگی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    بندا احتیاج مبرم به وام دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید