کارشناس بهداشت محیط شهرستان تنگستان که در حال بازرسی از یکی از اصناف بود از سوی متخلفان سلامت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

کتک زدن بازرس بهداشت از سوی متخلفان سلامت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: کارشناس بهداشت محیط شهرستان تنگستان که در حال بازرسی از یکی از اصناف بود از سوی متخلفان سلامت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عادل مقدس با اشاره به وضعییت قرمز کرونایی این شهرستان، اظهار کرد: دیروز بازرس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان که برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، در گشت مشترک با ادارات اصناف و صنعت، معدن و تجارت حضور داشت، پس از تذکر لازم بهداشتی و دعوت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، با بی‌مهری صاحبان یکی از واحدهای صنفی روبه‌رو می‌شود و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

وی افزود: این اتفاق موجب ناراحتی نیروهای بهداشتی و درمانی شده که در راه سلامت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و اکنون از مسئولین مربوط انتظار دارند تا با شدیدترین برخورد از تلاش همکارانشان که در سخت‌ترین شرایط برای صیانت از سلامت عمومی جانفشانی می‌کنند، دفاع کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اضافه کرد: مردم خواسته به حقی از ما دارند و آن این است که با تمام توان برای سلامت آنان گام برداریم، اما سؤال اینجاست درحالی‌که بازرسان شبکه بهداشت و درمان امنیت جانی ندارد چگونه می‌توانند با قاطعیت با مخلان سلامت مردم برخورد کنند.

مقدس تصریح کرد: ما سرباز هستیم و یک سرباز تکلیف و وظیفه خود را به خوبی می‌داند. به مردم نیز اطمینان می‌دهیم هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی از فداکاری برای حفظ سلامت آنان دست برنمی‌داریم و این را در عمل به آنان ثابت کرده و خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما برای سلامت مردم پای هرگونه جانفشانی ایستاده‌ایم، چه به ما تهمت ناروا بزنند و تخریب‌مان کنند و چه مانند امروز بازرسان بهداشت محیط ما را برای برقراری شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد ضرب و شتم قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید