از گوشه و کنار خبر می‌رسد در صورت تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال، مجیدی نیز از کار برکنار می‌شود و حتی تلاش‌ها برای پیدا کردن جانشین وی نیز آغاز شده است.

کارگزار آبی‌ها در تلاش برای برکناری مجیدی / سرمربی جدیدی در راه است؟

به گزارش سلام نو، خبرگزاری میزان نوشت: کارگزار باشگاه استقلال ویدیویی منتشر کرده که در آن مدعی شده است بیشتر از تعهدش به استقلال پول پرداخت کرده است. آنها اعلام کرده‌اند اگر می‌دانستند فضای فوتبال این گونه حاشیه دارد، هیچ وقت برای کار تبلیغاتی وارد آن نمی‌شدند.

باتوجه به چالش میان احمد مددی و فرهاد مجیدی و همچنین کنایه سرمربی استقلال به کارگزار، این شرکت به شدت دنبال برکناری فرهاد مجیدی است. ماجرا تا جایی پیش رفت که اگر استقلال در دیدار معوقه هفته ۲۱ لیگ برتر مقابل پدیده شکست می‌خورد، سرمربی استقلال از سمتش برکنار می‌شد. یکی از دلایلی که مجیدی در نشست خبری بعد از بازی روی میز کوبید و اعلام کرد «هر کاری کنند تیم من پیروز می‌شود» همین موضوع بود. با این حال هنوز احتمال برکناری مجیدی در صورت شکست در بازی‌های بعدی وجود دارد.

اما یکی دیگر از شروط کارگزار، تغییر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال است. با این تفاسیر سرنوشت مددی و همکاری‌اش با استقلال مشخص نیست. هر چند ارتباط خوب مددی با کارگزار باشگاه، به ابقای وی در استقلال کمک زیادی می‌کند، اما تجمعات هواداران استقلال (اول تیر ماه ۱۴۰۰) و گلایه آنها از شرایط، مسیر بقای او را در کرسی ریاست باشگاه استقلال سخت‌تر کرده است.

از گوشه و کنار نیز خبر می‌رسد که در صورت تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال مجیدی نیز از کار برکنار می‌شود و حتی تلاش‌ها برای پیدا کردن جانشین وی نیز آغاز شده است.

حمید آصفی نیز شب گذشته اعلام کرد ای کاش جدا از هیئت مدیره تمامی ارکان باشگاه استقلال دچار تغییر شوند. این جمله آصفی واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته و بسیاری معتقدند که این جملات سر آغازی برای جدایی و تغییرات گسترده در باشگاه استقلال در انتهای دولت خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید