موزه «مادام توسو» که شعبه مرکزی آن در لندن قرار دارد به عنوان محل نگهداری و نمایش مجسمه‌های مومی چهره‌های شناخته‌شده جهان شناخته می‌شود.

شعبه جدید «مادام توسو» در دبی افتتاح می‌شود

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: اواخر سال جاری شعبه جدیدی از موزه مشهور «مادام توسو» در این شهر امارات متحده عربی افتتاح خواهد شد تا به این ترتیب «دبی» به محل نخستین شعبه این موزه در جهان عرب تبدیل شود.

موزه «مادام توسو» که شعبه مرکزی آن در لندن قرار دارد و به عنوان یکی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری این شهر سالانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند، به عنوان محل نگهداری و نمایش مجسمه‌های مومی چهره‌های شناخته‌شده جهان شناخته می‌شود. در نقاط مختلفی از جمله ایالات متحده، اروپا و آسیا شعبه‌هایی از این موزه برپا شده است.

شعبه دبی این موزه محل نگهداری ۶۰ مجسمه از چهره‌های سرشناس جهانی خواهد بود که ۱۶ مورد از این مجسمه‌ها به افراد مشهور این منطقه اختصاص خواهد یافت.

دبی یکی از نخستین مناطقی بود که پس از همه‌گیری ویروس کرونا مرزهایش را به روی گردشگران خارجی باز کرد. این شهر که بیشتر برای جزیره‌های مصنوعی و آسمان‌خراش‌هایش شناخته می‌شود امیدوار است با برگزاری «اکسپو» در سال جاری به صنعت گردشگری رونق ببخشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید