ترابی بعد از فسخ قرارداد و توافق با مدیران العربی و گرفتن تقریباً نیمی از ۶۰۰ هزار دلار از قراردادش از العربی قطر رسماً به پرسپولیس پیوست.

افشای رقم قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس

به گزارش سلام نو، فرارو به نقل از خبرورزشی نوشت: چندی پیش فرهاد مجیدی در انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه استقلال گفته بود: اینجا برای اولین بار می‌گویم من سر موضوع قاسمی‌نژاد به خاطر باشگاه اعتراضی نکردم و سکوت کردم، حتی گفتم حالا که نشد، حداقل پولش را بابت قراردادها به بازیکنان فعلی پرداخت کنید، اما این اتفاق هم نیفتاد.

وی اضافه کرد: این در شرایطی بود که در همین نیم‌فصل رقیبان استقلال مثل سپاهان، کاپیتان تیم ملی (احسان حاج‌صفی) را خریدند، پرسپولیس هم از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، اما ما مجبور بودیم با بودجه خیلی کم به بازار برویم. علاوه بر این شنیدیم که یک اپراتور در نیم‌فصل به تیم رقیب ۳۰ میلیارد تومان کمک کرده است.

ترابی که جدایی‌اش قبل از فینال سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده بود برای بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم‌هایی نظیر تراکتور و سپاهان روبه‌رو شد، اما این بازیکن بار دیگر مد نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و خودش هم خواهان بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی شود.

ترابی پس از اینکه خبرهایی درباره جدایی او از العربی مطرح شد با یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به پرسپولیس صحبت‌هایی انجام و به او قول داد در صورت بازگشت به ایران به پرسپولیس برگردد و در نهایت تصمیم گرفته شد برای اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغی بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت نکند او خودش با العربی توافق کند و بعد با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر قرارداد جدید پای میز مذاکره بنشیند.

ترابی بعد از فسخ قرارداد و توافق با مدیران العربی و گرفتن تقریباً نیمی از ۶۰۰ هزار دلار از قراردادش از العربی قطر رسماً به پرسپولیس پیوست. باشگاه پرسپولیس رقم دقیق قرارداد ترابی را اعلام و رسانه‌ای نکرد، اما گفته شد زمان این قرارداد یک سال و نیم است. او باید تا پایان لیگ بیست‌ویکم در خدمت تیم پرسپولیس باشد.

البته درباره میزان دقیق مبلغ قرارداد مهدی ترابی گمانه‌زنی‌هایی انجام شد، اما شنیدیم رقم دقیق قرارداد این بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ بیستم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

مهدی ترابی برای فصل آینده نیز قرار است ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کند که در قیاس با رقم قرارداد بازیکنان مطرح لیگ برتر چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید