سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران، از آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی ابتدای خیابان برادران قائدی خبر داد.

جزییات آتش‌سوزی مهیب یک ساختمان در تهران / ۱۸ نفر از پشت بام نجات یافتند

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه و نجات ۱۸ نفر از افراد محبوس شده میان دود غلیظ خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۸:۰۱ صبح امروز (دوم تیر) آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل از جمله نردبان هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه ساختمانی دو طبقه اداری و متعلق به یک اتحادیه‌ صنفی بود.

وی ادامه داد: بخشی از طبقه همکف پارکینگ بود و در بخش از آن انبار به وسعت حدود ۱۵۰ متر وجود داشت که در این انبار لوازم از جمله مواد غذایی نگهداری می‌شد.

ملکی تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتورسیلکت در پارکینگ وجود داشت؛ در زمان حضور نیروها در محل، بخش مذکور، کاملاً شعله‌ور شده همچنین آتش به سقفها، خودروی پژو ۴۰۵، موتورسیکلت سرایت کرده و در حال سرایت به طبقه بالایی بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: در طبقه بالایی کارمندان اتحادیه حضور داشتند همچنین یک واحد مسکونی نیز در ساختمان مذکور وجود داشت که یک خانواده در آن زندگی می‌کردند.

وی افزود: حدود ۱۸ نفر در این وضعیت ناامین، میان دود غلیظ گرفتار شده بودند، در ابتدا با اتخاذ تدابیر عملیاتی، آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، افراد محبوس شده را به سطح پشت‌بام هدایت کردند و از بیرون نیز با استفاده از نردبان هیدرولیکی آنها را به پایین ساختمان انتقال دادند.

به گفته ملکی، در نهایت آتش خاموش شد و محل حادثه برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید