مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: بنا داریم پیش از آغاز رسمی شورای ششم تهران جلسات منظم و مستمری را با اعضای شورای شهر تهران در دوره ششم برگزار کنیم.

توضیحات چمران درباره گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری تهران

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، منتخب شورای شهر تهران در دوره ششم زمان آغاز فعالیت این شورا را ۱۲ شهریور عنوان کرد و گفت: هیچ‌یک از این اسامی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها به‌عنوان گزینه‌های شهردار تهران مطرح می‌شود صحت ندارد.

مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اعلام برخی از اسامی به‌عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: هیچ‌یک از این اسامی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها به‌عنوان گزینه‌های شهردار تهران مطرح می‌شود صحت ندارد چرا که هنوز ما در این بخش ورود نکرده‌ایم و باید ابتدا جلسات برگزار شود تا در این خصوص نیز تصمیم‌گیری کنیم.

وی گفت: بنا داریم پیش از آغاز رسمی شورای ششم تهران جلسات منظم و مستمری را با اعضای شورای شهر تهران در دوره ششم برگزار کنیم.

چمران در پاسخ به این پرسش که زمان آغاز فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم چه‌زمانی تعیین شده است، افزود: با توجه به زمان‌بندی مشخص شد از ۱۲ شهریور شورای ششم فعالیت خود را آغاز می‌کند که نخستین اقدام این شورا پس از ورود به شورا تعیین شهردار برای پایتخت خواهد بود.

رئیس سابق شورای شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور نمایندگان مردم در شورای شهر تهران در دوره جدید دوباره خدمت خوبی به شهروندان در بخش‌های مختلف ارائه شود و مسیر پیشرفت تهران ادامه داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید