سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی نیروهایی که به صورت آموزشی در آموزش و پرورش جذب شده‌اند، شامل رتبه‌بندی معلمان خواهند شد.

کدام معلمان شامل رتبه‌بندی می‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمیسیون آموزش به بررسی جزئیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان پرداخت و مصوب کرد که سند تحول تمامی نیروهای آموزشی، تربیتی و اداری آموزشی مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان شوند. 

وی توضیح داد: بر اساس این مصوبه مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی می‌شود یعنی آن‌هایی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند.

حاجی‌پور افزود: با این مصوبه مشکل آن بخش از نیروهای اداری حل می‌شود که به صورت آموزشی جذب وزارت آموزش و پرورش شده بودند. به عبارت دقیق‌تر تمامی نیروهایی که به صورت آموزشی در آموزش و پرورش جذب شده‌اند، شامل رتبه‌بندی معلمان خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید